Inramat

Min vecka har inte riktigt varit någon toppvecka, då jag nästintill tappat rösten och varit allmänt hängig. Äntligen är lediga fredag och helgen här och jag har hunnit rama in de snygga motiven från Johanna B.







I en annan vrå av vardagsrummet gillar jag de härliga höstfärgerna som lyser upp utanför fönstret...



Nästa vecka blir vår lilltjej hela fyra år och vi tjuvstartar med kompismys i helgen. Förutom det planerar jag att vara tyst så mycket som möjligt, hur nu det ska gå. Ha en härlig helg!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Helen.HUSnrNIO

Fina bilder!

Hoppas du blir bättre. Att tappa rösten kan ju verkligen vara enerverande och jobbigt:(



Trevlig helg!

Helen.HUSnrNIO

skriven
#2: Annica

Tiden går så fort. ;)

skriven
#3: Hanna - whiterainbow

Randigt är sååå fint! Ska skriva ut från Johanna jag också!

De bredrandiga kuddarna har jag sytt av Ikea tyget:)



Kram

skriven
#4: Johanna.B

Så kul att se dom hemma hos dig, blev ju superfint! Får jag låna bilderna och lägga upp i min Facebook grupp? (Jag länkar såklart tillbaka till dig).. Det är så kul att visa upp hur det kan se ut hemma hos andra!



Kram

/Johanna

skriven
#5: Designtjejen/Emmelie

Vad fint det ser ut!

skriven

Kommentera inlägget här :