Entréutställningen

Entréutställningen på Formex är enligt mig en av de stora behållningarna med mässan. Här finns alla godbitar från utställarna kombinerade med varandra. Synnöve Mork har sammanställt höstens utställning som går under namnet "Rum, Ram, Rim och Reson". Jag skulle trivas att vistas en längre tid i vilken som helst av miljöerna och tog till mig några användbara tips, bland annat när det gäller hur jag kan använda min stora glasklocka som bara står och tar plats i ett skåp just nu.

Hoppas ni tycker det är okej att scrolla, för jag har så många bilder jag vill visa er.





























Hittar du något du gillar?

Bilder: privata


Kommentarer :

#1: Anna

Wow, det ser såå inspirerande ut! Jag skulle också vilja vara där! :)

skriven
#2: Susanne [Snusans inredningsblogg]

Det fanns många fina detljer. Gillar verkligen "loggan" för utställningen. Snyggt!

skriven
#3: Sofia

Oh där fanns mycket fint!! Gillar verkligen plywoodskivor (är det det det är?) som vägg. Har hittat ett ställe hemma där det kan passa. :)

Kraam!!

skriven
#4: Alexandra

Så kul att få se bilder därifrån.Jag gillade skålarna på bilden näst längst ner.Är ute efter små "kaffeskålar".Sen såg mönstrerna på tygerna snygga ut!

skriven
#5: Alexandra

Så kul att få se bilder därifrån.Jag gillade skålarna på bilden näst längst ner.Är ute efter små "kaffeskålar".Sen såg mönstrerna på tygerna snygga ut!

skriven
#6: Wilma

Jag gillar verkligen tanken med de fyra R:en, och Ylva Skarps "Roligt nästan jämt" - klockrent. (Tack för bra fotokavalkad - värdefullt för en som inte kunde se live denna gång)

skriven

Kommentera inlägget här :