Cult Design

Att företag tar sig tid för oss bloggare på Formex är väldigt uppskattat. Cult Design gör det med stor bravur. De berättar gärna och inspirerande om sina produkter och nyheter. På höstens mässa var det vd Magnus Tyrén och marknadsansvariga Camilla Rudén som guidade mig, Viktoria och Helena genom den fyrkantiga djungeln.


Den nya och mer kantiga loggan känns modern och helt rätt.


Change Butelj är en snygg nyhet som också är smart då den är tillverkad av returglas.


Change Prisma och Prisma vas har en design jag gillar och har också en tanke då blommorna får bra med plats både upptill och nertill.




Tags är roliga hälsningar att fästa på blomkrukan och förgyller både där hemma eller på gå-bort-presenten.




Smarta kaffe- och teburkar med tätslutande fönsterlock.




Shine Through är ljuslyktor som får ett fint sken tack vare mönstren.

Det var några av mina Cultfavvisar och när det börjar närma sig jul tänkte jag dela med mig av ett par favoriter från julsortimentet. Med tanke på hur fort tiden går sitter jag nog snart och skriver det inlägget.

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Petran på DesignInsight

Känns som det var evigheter sedan jag skrev till dig! tiden går fort..

Du är mer än välkommen att titta förbi! Får varna dig så du inte får en chock, vi har mycket kvar!



Tänkte fråga dig om hur ni gjort med lampor i taket i köket? Inte har ni gjort nya uttag? elektrikern var förbi och sa att vi måste sänka taket. Tänkte ha utanpåliggande spottar i köks taken längs med bänken men då måste kabel vara synlig. Har ni så med??



Kram

skriven
#2: Sofia

Cult har riktigt många snygga grejer! Men det enda jag har är mjölkkanna och sockerskålen(burken?). :)

Hur har du det, allt bra?

Kram!

skriven
#3: ylwawiie

sv: ÅH tack syster, hur kunde jag ha så rätt i att du om någon skulle ha bra svar på min fråga? :)



Haha, ja du smittar nog! Dock har jag nog behov av en stuga, för när jag ser saker är det tre olika saker jag kan tänka om dem: NEJ, JA och DEN SKA JAG HA I MIN STUGA! Fast jag har förhoppningsvis större delen av livet på mig att fixa den biten.



Tack för länkarna, perfekt! Jag är fortfarande ganska snurrig när det gäller utbud och försäljare så det är tur att jag har dig! ;) Det är himla kul att planera och fantisera så länge faktiskt.. :D Fast helst av allt vill man ju ha klart igår ;)



Tacktack=)

skriven
#4: Dessi at [Home and desire]

Tagsen var superfina! Å andra sidan gillar jag hela Cults sortiment ;)



KRAM vännen!

skriven

Kommentera inlägget här :