Julstjärnan Jesus

Förra året hade jag stora problem när det gällde att hitta en passande adventsljusstake eller stjärna till köket. Jag köpte säkert tre stycken, men alla lämnades tillbaka då de kändes för små, för tråkiga eller helt enkelt opassande till vår köksbänk. I år tror jag inte att det behöver hända. Hos Jtp-Design finns den snyggaste julstjärnan jag sett på länge. Stjärnan som fångat mitt hjärta heter Jesus och är i vitt plexiglas samt finns i två storlekar. Mellan två lektioner i dag klickade jag i väg en beställning på den mindre stjärnan och jag tror att den kommer att passa perfekt i vårt kök.



Stjärnan kan användas året om som dekoration:



Det är roligt att handla av en webshop med personlig och varm service, vilket duktiga Jenny som står bakom Jtp-design och Jane the pain helt klart erbjuder. Kolla in båda vet ja!

Bilder lånade med tillåtelse.

Kommentarer :

#1: Lina

Supersnygg!!

skriven
#2: pysseliten

har med varit inne och kollat på dom så fina så ;)

hon är så duktig på attb komma på .

skriven
#3: Dessi at [Home and desire]

De är verkligen så sjukt snygga! Men tyvärr för dyra för oss i år... :/ Älskar granarna också! :)

skriven
#4: Carina - inspirera

Ja, den var minsann urtjusig...måste kollas in närmare!

Kramen.

skriven
#5: jenny (janethepain.se)

Vad gullig du är som skriver så snällt. Tack TACK:)

skriven

Kommentera inlägget här :