Babell XL

Har ni sett att favoritfatet Babell från Koziol nu finns i en extra stor variant? Det är hela 50 cm högt och har sju våningar av fat att lägga godsaker eller dekoration på. Även om det varit ett underbart höstväder med värme och sol de senaste dagarna kan jag inte låta bli att visa er en inspirationsbild på hur det höga fatet kan användas inför kommande julpyntstider.



Babell XL finns bland annat att köpa hos favoritsaker.se och finns i färgerna vitt och rött.

Pressbild från favoritsaker.se

Kommentarer :

#1: Hanna - whiterainbow

I love mina koizol fat, jag brukar sätta ihop de lilla med de stora så jag får ett mega fat:)

skriven
#2: Helen.HUSnrNIO

Wao vad läckert!

Det där vill jag ha=)



Ha en trevlig söndagkväll!

Helen.HUSnrNIO

skriven
#3: Malin

Superfint. Lagom juligt. :-)

skriven
#4: Matilda

Läcker! Jag har länge velat ha ett men kan inte bestämma om jag ska ha svart, vitt eller rött...

skriven

Kommentera inlägget här :