Välkommen advent!

Jättekul att ni var så många läsare som gav er till känna i förrförra inlägget! Jag har läsare från Arvidsjaur i norr (där jag för övrigt bodde under två underbara gymnasieår) ända ner till Skåne - underbart!

Eftermiddagen har jag ägnat åt att dammtorka och plocka fram stjärnor och ljusstakar. Köket har nu fått sin adventskrud, så när som på självaste adventsljusstaken som inte fått ta plats på bordet än.

















Är det inte bland det mysigaste som finns att få plocka fram ljus och pynt och smutta på årets första glögg? Så har vår lördag sett ut och jag njuter för fulla drag av att adventstiden äntligen är här.

Nu ser jag fram emot E-types kväll i "Så mycket bättre". Hans musik är nästan synonymt med högstadiet och gymnasiet för mig, så jag ser fram emot många minnen och flera bra tolkningar. Njut av kvällen!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: pysseliten

åhh missa jag tittar in med .Du har en mysig blogg som jag följt länge . Ett härligt hem med många fina blider som du delar med dig av . Och nu har du gjort så fint i ditt kök hemma hos dig .

Du vet ju redan liet om mig att jag skriver illa men älskar att duka och pyssla .Har tre barn 26år 21år och sladdisen Ebba :) Jobbar på Shell och älskar att prata ;) Kramis ha en bra kväll av det lilla som är kvar av den .

skriven
#2: pysseliten

Glömde bort var i från nästan mitt i landet i Norrköping .

skriven
#3: Helen.HUSnrNIO

Adventsfina kök kan man inte få fr mkt utav. Ert ser så fint ut=)



Jag missade Så mkt bättre igår. Var helt försjunken i paketkalenderinslagning...

Får se det på datorn ikväll istället för att missa det vill man ju inte!



Ha en härlig första advent.

Kram Helen.HUSnrNIO

skriven
#4: Carina - inspirera

Härligt mysigt med advent!

Kramen.

skriven
#5: Hanna

Supermysigt du har gjort i köket! Härligt att man äntligen har fått plocka fram all ljus och stjärnor! Ha en mysig kväll!

skriven
#6: Syrran

Vad fint du gjort! Tur att inte jag är på besök för då skulle det fina dekorationsgodiset snabbt ta slut!

skriven
#7: Hanna - Whiterainbow

Mysigt med adventsfixet!



Nu vill jag bara rätta till fröken, du har läsare från Kalix i norr(mig)! ;)



Kram

skriven
#8: Sofie

Vad fint du har pyntat!



Här är också en läsare från norr ;-)



Kram, Sofie

skriven
#9: Linda Söderlund

Vilka fina köks(rull)gardiner! Var har du köpt dem?

skriven
#10: Anna

Linda: Rullgardinerna är i mönstret blomma från Mairo och jag har beställt dem från frapp.se.

skriven

Kommentera inlägget här :