Klädställningen jag inte har

I helgen stod jag och kikade på en klädställning på IKEA, men på något vis beslutade jag mig där och då för att jag inte behövde en. Åh, vad jag ångrar mig nu när veckans inspirationsmail från Livet Hemma landade i min inkorg! Det blir ju så luftigt, lyxigt och överskådligt med hjälp av en klädhäst! Min PURO fungerar också fint och är snygg, men den är ju i sovrummet och rymmer inte lika många plagg. En klädställning i kombination med ett härligt draperi i duschhörnan vi aldrig använder i tvättstugan vore en riktig vardagskick.





Bilder: ikea.se/livethemma

Kommentarer :

#1: Sofia

JA en sån vill jag oxå ha men vet inte var jag skulle ha den.... ;)

Kram!!

skriven
#2: Hanna

Vill också ha en, men det var ju det där med platsen också. Kanske får ta och fixa och trixa lite i garderoben...

skriven
#3: Carina - inspirera

En sån skulle jag gärna vilja ha plats för...så smart!

Kramen.

skriven
#4: Jenny

Jag skulle tänka att det blir dammigt både i rummet och på kläderna - men fin är den ställningen!

Trevlig helg!



Kram Jenny

skriven

Kommentera inlägget här :