Kan det bli första advent nu?

Min snygga plexistjärna från Jtp-Design tillsammans med lampfoten Januari från IKEA står färdigmonterad och klar i köket. Nu vill jag ställa den i fönstret och tända den!





Vi var en sväng på IKEA och Birsta i går, men det var alldeles för mycket folk för att shoppingen skulle kännas trivsam. Jag fick med mig det jag var ute efter, men jag tycker allt att shoppingen inte blir lika rolig när man är mitt ibland all storkonsumtion och trängsel. Tur för min egna plånbok kanske...

Grattis till alla pappor på fars dag! Flickornas bästa pappa Mathias får uppvaktning i olika former och varsin kram via cyberspace får min egna pappa och såklart också min plastpappa!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Jenny

I like:) Visst är den snyggare på riktigt än på bild. Jag har två som står och väntar på att ställas i fönstren. Hoppas du är nöjd med den:)

Kram Jenny

skriven
#2: Emma

Åh så snygg den e, me like:) Ha en skön kväll, kramar emma

skriven
#3: Susanne [Snusans inredningsblogg]

Oj, jösses, det är verkligen första advent snart. Mysigt!

skriven
#4: Sofia

Så fin den är!!

Och mysig lykta i inlägget under!!

Ja jag tog en långpaus från bloggen, det var ganska skönt faktiskt. Men nu saknar jag den och alla er och era fina bloggar! :)

Kul att du gillade vårt "nya" hus! :)

KRAMIS!!!!

skriven
#5: Carina - inspirera

Riktigt snygg är din stjärna...men jag tycker det kan dröja lite till advent! Jag har inte alls några advent/julkänslor ännu! Men 1:a advent kommer ju med stormsteg, så snart är det dags att plocka fram kartongerna från förrådet!

Kramen.

skriven
#6: A

Jättefint!! Ja nu är det inte länge kvar, känner för att börja smyga in lite adventsprylar nu. Nu kan jag alla repliker i första pippiavsnitten, och imorn lär vi väl fortsätta se den =) hoppas din lilla kryar på sig också!

skriven
#7: Hanna - Whiterainbow

Åh så snygg! :)

skriven

Kommentera inlägget här :