@work

Ojdå, här blev det ett uppehåll på över en vecka... Jag har jobbat och stått i här hemma vid köksbordet nästan varje kväll under veckan som gått. Min förtroendetid och mer därtill har gått åt och sommarlovet är nu riktigt efterlängtat.





Helgen har gått undan som vanligt. M har varit sjuk, så det är trist att vi inte kunnat hjälpas åt med vårsysslorna ute i trädgården. Jag har gått en match mot maskrosorna och även hunnit med vårstädning i lekparken tillsammans med bästa grannarna. Avslutningsvis kommer här ett filmtips: I går kväll tittade jag och M på "Himlen är oskyldigt blå" och det är en film som jag verkligen rekommenderar!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Frida

Tack för filmtipset! Ska kolla in den vid tillfälle!



Bra jobbat i veckan! :) Man glömmer lätt bort att lärarna "är lediga" hela sommaren, för att det jobbar som gnuer resten av året.... ;-)

skriven
#2: Sofia

Vad härligt att du snart är ledig!!! :)

Tråkigt att du har fått slita i trädgården själv, det får han gottgöra dig när han blir frisk! :)

KRAM!!

skriven
#3: Petran på DesignInsight

Nämen vilket sammanträffande, den filmen såg vi igår med! Den var jättebra, lagom! Jag har annars jättesvårt att se film vill gärna kika på datorn samtidigt ;) men nu såg jag hela!



Såg att huset kommit ut nu, vi ska dit på torsdag och spana, kommer säkert vara minst lika mycket folk denna gång!



Krya på M sen håller du tummarna för att vi blir grannar ;) kramis

skriven
#4: Dessi - Home and desire

Åh, Himlen är oskyldigt blå vill jag gärna se! Den ska vi minsann hyra i veckan!



Många kramar vännen!

skriven
#5: isa

Hej darling!!!!! va duktig du har varit som har kämpat på med det odrägliga gula guldet i trädgården. Å ja det suger rent ut sagt när man bara har två händer till alla sysslor. Hoppas att M blir frisk fort!! Snart får du va ledig gumman sommaren kommer fortare en vad du tror. Men jobbar inte du ändå med läroplanen under sommarlovet??? Eller hur funkar det?? KRAMAR I MAssor fina du!!

skriven
#6: Emma

Hejsan, jag har suttit nu och titta igenom din blogg, och gud så fint och mysigt ni har det hemma. Jag blev helt såld på det fina väggvitrin skåpet ni har ovanför era malmbyråer. Får man vara nyfiken och fråga var man kan få tag i ett lika dant? :-)



kram

skriven
#7: Hanna - whiterainbow

Det är mycket som ska hinnas med innan skolan, själv har jag fullt upp med skolan innan den är klar!:)



Kram

skriven
#8: Emma

Kul blogg! Det märks att du gillar att skriva!

skriven

Kommentera inlägget här :