Härliga ränder

Planen är att vi ska göra om i hallen till sommaren. Det som behövs är att byta golv och lägga in golvvärme, men eftersom jag är trött på fondtapeten har jag lyckats övertala M om att vi ska byta den också. När jag kikade in hos Jennys Hus bjöd hon på härlig fredagsinspiration från Alvhem och tapeten som finns i hallen nedan är verkligen en het kandidat till att bli ny fondvägg.



Jag har dessvärre ingen aning om var den kommer från, så om du har koll får du gärna hojta till!

Bild: Alvhem

Kommentarer :

#1: jenny

Visst är den snygg. jag skulle också vilja ha den nånstans i det nya huset. Får se om jag vågar;-) Eer så fegar jag och tapetserar någon möbel med den.



Jag tror att det är denna från mrperswall som vi söker: http://www.mrperswall.se/sortiment/stilart/dm_accessories/dm_accessories/DM213-1-W



Kram & trevlig helg.

skriven
#2: Designtjejen/Emmelie

Vilken fin bild!! Jag gillade faktiskt ränderna (det trodde jag inte jag skulle göra!!!). hihi

Trevlig helg!

Kramar

skriven
#3: isa

Hej finaste!!

Ville kika in och ge dig en kram!!! Du är så go och får mig så glad med din komentarer :)

Någon bild på mig han det aldrig bli av oss här hemma på repotage dagen. Men det kommer garanterat bilder på mig i tidningen sedan för jag fick gå fram och tillbaka framför kameran. ;)



Ååå va härligt att se att äpplena kom fram till slut och som du säger nu kan du laborera hej vilt med färg!! Vist är det kul!!!? :)



Tapeten som du äftersträvar på bilden är av samma fabrikat som min trädtapet och det stämmer som jenny skriver den är från MR PERSWALL. Vi har själv beställt den till ellas borg rum!! :D den går att beställa i färdiga mått efter just din vägg, det är en funktion som jag älskar :)

Hoppas att du köper den för den är super fin. Vi kommer säkert att få en bit över så kan skicka en bit till dig när den är uppsatt så du kan sätta någon våd först och känna efter. Om du vill???

Ha en super fin kväll hjärtat. Kramar i massor!!!

skriven
#4: Petran på DesignInsight

finns denna Stripes ur kollektionen Accessories, Decor Maison, 299kr/m2 men det kanske är den som finns hos perswall med?

kan nog blir fint i din hall mot den vita trappen och allt! :)



Boken fanns på akademibokhandeln men jag köper den sista! det är billigare att beställa på nätet men jag vill ha den NU! ;) kramis

skriven
#5: pysseliten

tapeten likar mattan jag köpt på Åhlens den finns i tyg med . Härligt med randigt .

skriven
#6: Frida

Jag är själv för feg för att ta något så färgsprakande, men jag beundrar folk som vågar! Dock gillar jag randigt, men fegis jag har ju mer subtila färger i mitt sovrum där randiga tapeten finns.

SKa bli jätteroligt att se hur det blir hos er!



KRAM!

Frida

skriven
#7: Sofia

Fiiin!! Kommer ihåg detta inlägget nu när du påminde mig! Läste detta igår kväll när jag var väldigt trött tror jag.. haha. :) Ska bli kul at se vad ni väljer sen! :)

Kram!

skriven
#8: Jenny

Just den tapeten såg jag oxå bland myllret av inspirationsbilder hos Jenny - ett riktigt blickfång och lyckopiller i en och samma :-)

Ha en fin vecka!

Kram Jenny

skriven
#9: DAHLARNA - Viktoria

Randigt är sååå snyggt! Bra val där!! Ser att du har fått en massa hjälp att hitta den! Men den ni har är ju inte gammal... Kramisar

skriven
#10: Malin

Åhh så underbar! Den skulle passa super hos mig med:)

skriven

Kommentera inlägget här :