Lök i vårt kök

Förlåt, men jag kunde inte låta bli att rimma i rubriken ;-) Vårlökar symboliserar nystart för mig och just nu måste jag verkligen försöka starta om på nytt. Efter ett sportlov som floppade totalt och som bara innehöll sjukdomar i kvadrat ska jag nu försöka ladda om för en jobbdag i morgon. Att jag inte fått så mycket vila eller fått tanka energi utomhus i solen ska jag försöka bortse från och i stället ta sikte på påsklovet som väntar om sisådär sex veckor.









Ha en skön kväll!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Sofia

Tråkigt att ni har varit sjuka så mycket. Vi hade en sån period i januari-februari. Nu, peppar peppar, har vi fått vara friska ett tag.

Hoppas ni får en bra vecka! :)

Kram Sofia.

skriven
#2: Dessi - Home and desire

Trist med sjukdom... :( Men härlig med vårlökarna! Sprider lite ljus i mörkret! Ha en härlig vecka!

skriven
#3: Carina - inspirera

Ja, inte blir det alltid som man tänkt sig...hoppas ni har piggat på er nu!

Visst är det härligt med dessa underbara lökar!

Ha en bra start på veckan!

Kramen.

skriven
#4: Petran på DesignInsight

Heeej! Jag tänkte jag svarar här då kanske du ser det snabbare. Japp jag jobbar sent varje dag förutom imorrn men då ska vi på husvisning.

Vi kanske plingar på er dörr någon kväll om vi får för oss att gå ut och gå i veckan är det ok? eller efter vi varit på gymmet det är ju så nära! krams

skriven
#5: Sandra | Inspirera Mera

Vad tråkigt att du var sjuk hela lovet, hoppas du har kryat på dig nu.

skriven
#6: Emma

Tråkigt med sjukdom :-( Men härlig med vårlökarna som piggar upp och Sprider lite ljus i mörkret.



Ha en bra dag!

Kramar /Emma

skriven
#7: Helena

Brukar läsa din blogg men inte kommenterar så jag ville bara säga Hej och att jag gillar den :)

skriven
#8: Linda

Men Anna! Det är väl ändå bara 5 veckor kvar till påsklovet... och snart är det bara 4!

skriven
#9: jenny

jag måste också köpa lite vårlökar så man får lite vårkänslor. Tråkigt att sportlovet bara innehöll sjukdomar. Helt rätt att sikta in er på ett superpåsklov istället:-)

Kram

skriven
#10: Anna

Linda: Vi har påsklov v 17...

skriven

Kommentera inlägget här :