Ljuset återvänder

Februari kunde inte ha slutat på ett bättre sätt och mars kunde inte ha fått en bättre början. Solsken och takdropp som nu förgyllt dagarna två är precis vad som behövs efter den mörka och kalla period vi nu har bakom oss. Solen skapar mycket vackert, även inomhus:





Tack för att ni tyckte till i förra inlägget angående klockan eller tavlorna! Jag har fortfarande svårt att bestämma mig, även åt det lutar mest åt klockan av de två alternativen. Ett nytt alternativ är att ha ingenting alls där tills jag hittar något som känns klockrent. Jo, så får det bli.

I söndags drabbades vi av det som förr eller senare drabbar alla villaägare. Vår varmvattenberedare gav upp, vilket såklart är en tråkig men ack så nödvändig sak att åtgärda direkt. I förmiddags installerades en ny, så nu kan vi duscha varmt igen utan att behöva gå till grannarna. Hoppas ni haft en fin start på veckan!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Petran på DesignInsight

håller med! Helt fantastiskt fint det var de senaste dagarna synd bara att jag jobbat till sen kväll men jag njöt verkligen när jag åkte på jobbet i morse :) Krams

skriven
#2: Jenny

Burr, fy för kalla duschar - skönt att ni fått det åtgärdat, även om det är en galet tråkig utgift.

Fina bilder!



Kram Jenny

skriven
#3: Dessi - Home and desire

Typiskt! En sån grej som också alltid händer när man har som minst med pengar... :/



Kram Dessi

skriven
#4: Carina - inspirera

Vilka läckra bilder! Jag älskar ljuset...och nu blir det bara mer och mer!

Kramen.

skriven
#5: isa

Nej va trist med sådanna utgifter :( Men så nödvändig med en ny direkt (fast surt..) Å så fin bild gummsan, ä varför kör du inte på klockan det skulle bli fint ju :) Så kan du känna efter under tiden den sitter uppe. den är väl ändå så klockren som den kan bli ;9

skriven

Kommentera inlägget här :