Jag vill byta!

Går det att få bytesrätt på lov? I så fall skulle jag vilja byta ut denna sportlovsvecka mot en ny. I måndags fick Emmy hög feber som först i dag verkar börja gå neråt. I tisdags fick Ebba, som jag trodde tillfrisknat från magsjukan, sin andra omgång som ledde till att halva soffan fick hamna i tvättmaskinen. I går vaknade jag med en konstig känsla i kroppen och fick mycket riktigt feber under dagen. Tror ni min arbetsgivare går med på att låta mig ta sportlov nästa vecka också? ;-)



Ge mig ett Babellfat i nya färgen citron som vitaminkick!

Bild lånad från favoritsaker.se

Kommentarer :

#1: Carina - inspirera

Nej, så tråkigt! Lov som ska vara en trevlig upplevelse...

Härligt färgstarka godingar bjuder du allafall på!

Krya på er!

Kramen.

skriven
#2: isa

God morgon darling!!! Vist var dem coola, gitarren gillade jag med!!! ;)



Jag tycker faktisk att du ska ha lov till bytes rätt!! det brukar vell vara minst 14 dagars öppet köp?? ;)Fasiken va surt hjärtat!! Känns inte alls kul att ni sak bli sjuka allihop!! Ni som skulle hitta på så mycket kul. Hade du tagit ut semester denan vecka?? I sådant fall får du trösta dig med att du har dagar kvar att ta ut när du blir frisk i stället. Nu kikar solen fram allt oftare också så du hinner njuta av den till fullo om en vecka :)

Fasiken va jag känner att peppningen inte gick hem i dessa rader!!! :P Men vill verkligen att du ska få va frisk nu!! ;)

Sätt på en film kura ner dig i soffan och bara vila medans du kan. Kramar i massor!!!!

skriven
#3: af nord

Ursch och fy! Jag bestämmer att chefen säger ja på den punkten. Klart man ska ha ångerrätt :)

Krya på er nu

Kram

Helena

skriven
#4: Emma

Usch låter inget vidare:/ Klart du ska få sportlov en vecka till:D Krya på dej, kram emma

skriven
#5: Sofia

Ja det gula fatet är sååå fint!!! Hade jag gärna haft i mitt kök!!! :)

Kram och krya på er!!!

skriven
#6: Petran på DesignInsight

vad himla tråkigt att ni inte fick vara friska på lovet! Tänkte höra om det var något litet du behövde från ikea så kan jag köpa det när jag ändå är där?

skriven
#7: Dessi - Home and desire

Vilken trist vecka... :(



Det gula Babell-fatet piggar verkligen upp! Härlig färg!



Kram Dessi

skriven
#8: Helen.HUSnrNIO

Nä usch! Så tråkigt för kidsen och dig att vara sjuka på sportlovet:( Hoppas den kommande helgen bjuder på lite mer trevligheter för er. Ett citrongult Babelfat skulle även jag vilja ha. Hit med vår och energi nu! Ha de gott.

skriven

Kommentera inlägget här :