Gul favorit

Påsken må vara sen i år, men jag tycker ändå att det är dags att få njuta av påskliljor och andra härliga vårblommor redan nu.




Tips på hur jag kan få mina gulingar att leva längre tas tacksamt emot!

Oftast tycker jag att tisdagar är riktigt dryga dagar, men just denna dag fick extra guldkant då några av mina elever bakade en Sachertorte till mig och resten av gruppen. Nu är kvällens förtroendetid avklarad och jag ska sätta mig i soffan med en kopp kaffe. Det är guldkant det med!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Petran på DesignInsight

Funderar på köpa påskliljor med nu när min krokus vägrar ge upp! Fattar de inte att man måste ha tålamod med mig ;) så tyvärr inga tips från min sida!

Imorrn är det klockan 17 så vi kommer till er strax efter 18 skulle jag tippa på, beror på hur det ser ut :)

skriven
#2: Frida

Åååååh! Tårta! Det var inte dåligt!

Frågan är: Vad hittar de då på till imorgon för att toppa det hela? ;-)

skriven
#3: Sofia

Gulliga elever du har! :)

Nej, tyvärr inga tips från mig heller... mina blommor gillar inte mig... :)

Kram!

skriven
#4: pysseliten

ja idag var man så sugen på att sätta lite blommor :)Det får väntas till fredag då är det ledigt dag här hemma .

skriven
#5: Dessi - Home and desire

Åh, i helgen ska jag köpa lite vårblommor och plantera ut :)

skriven
#6: Sandra | Inspirera Mera

Vad härligt! Tyvärr har jag inte gröna fingrar så några tips har jag inte.



Svar:

Ja verkligen, mitt inofficiella nyårslöfte var att alltid försöka få tag i saker begagnat i första hand. Bra för ekonomin, miljön och så blir det lite mer av en utmaning.

skriven
#7: isa

Hej darling!!!!! Har saknat dig jätte jätte mycket!!

Nu är jag på benen och livet är helt okej, bråkar med tidsbristen fortfarande bara.. Det känn så där men jag vänjer mig. Du är så jävla go vet du det!!



Men va häligt att du fick det av dina elever, förstår att dagen blev bättre då!! Önskar verkligen att jag hade tips gumman men som du vet har jag döda fingrar och inte ens en kaktus lever hos mig.. Kramar

skriven
#8: Carina - inspirera

Jo, nu längtar man verkligen efter vårblomster!

Härligt glad blir man...

Kramen.

skriven
#9: Engla

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

skriven

Kommentera inlägget här :