Flytta ut!

När jag ser denna bild från IKEA blir min längtan efter våren och sommaren riktigt stor. Jag vill flytta ut på gräsmattan och göra något liknande!



Jag brukar tycka att partytält ser lite "billiga" ut, men ett sådant här skulle jag absolut kunna tänka mig att ha i ett hörn av tomten. Krukorna Gräva och snygga möblerna från serien Roxö skulle också gärna få stå bredvid.

Den 25 mars får vi norrlänningar drömma ännu ett tag, men det finns helt klart en tjusning i att få längta också. Nu har fredagsmyset börjat och jag önskar er alla en skön helg!

Bild: livethemma.ikea.se

Kommentarer :

#1: Emma

Underbara bilder, ikea inspirerar ständigt:) Får nog vänta på våren ett tag till här me men snart kommer den nog:) Ha en bra helg, kram emma

skriven
#2: jenny

Ååååh jag längtar också.. DOCK grävde vi upp halva trädgården när vi började med vår altan i somras.. Vi blev inte riktigt klara..först nu när snön börjar försvinna så ser man kaoset igen.. Men det är bara att ta tag i. FÖR NU VILL JAG HA VÅÅÅÅÅR:)

skriven
#3: Jenny

På vårt Ikea-besök i veckan köpte vi myggnät till vårt parasoll - kommer bli härligt att få sitta där kommande sommarkvällar med ett par ljuslyktor,... Japp, jag längtar jag med! :-)

Kram och trevlig helg!

skriven
#4: Carina - inspirera

Åh, vad jag längtar till sommaren...varma sköna dagar och ljuvliga kvällar!

Kramen.

skriven
#5: Sofia

Trevlig helg till er med!! :)

Jag hade oxå kunnat tänka mig ett sånt, gick förbi dom på Ikea igår... hade varit mysigt och sitta under ett sånt en varm sommarkväll. :)

Idag ser det iaf ut som vår här nere i Småland, solen skiner för fullt, inte ett moln på himlen.. men dock lite kyligt...

Kram på dig!

skriven
#6: Sandra | Inspirera Mera

Håller med, det ser verkligen mysigt ut!

skriven
#7: isa

God morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt god morgon god morgon i kör!!! :D

hej gummsan!! Solen kikar fram det är söndag och jag har haft tiden att läsa dina mysiga inlägg i lugn och ro. DÅ mår jag som bäst!!

Jag hoppas att våren är här nu för stanna men i stockholm är det fortfarande lite osäkert, för det snöade i går.



Roxö pallarna vill jag dem är som små godis bitar :) Puss på dig!!

skriven
#8: isa

God morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt god morgon god morgon i kör!!! :D

hej gummsan!! Solen kikar fram det är söndag och jag har haft tiden att läsa dina mysiga inlägg i lugn och ro. DÅ mår jag som bäst!!

Jag hoppas att våren är här nu för stanna men i stockholm är det fortfarande lite osäkert, för det snöade i går.



Roxö pallarna vill jag dem är som små godis bitar :) Puss på dig!!

skriven
#9: Dessi - Home and desire

Visst ser det så mysigt ut?! Älskar det! Vi köpte hem sex stycken ROXÖ stolar idag som ska få stå i vårt uterum. Ska fixa i ordning där, måla vitt, in med ny vaxduk och en massa fint... :) Längtar sååå! :)

skriven
#10: Kim

Coolt, ser fint ut det där.

skriven

Kommentera inlägget här :