Pion

Just nu går bloggen på lågfart och det beror till allra största del på att sommarvärmen slagit till på riktigt och att jag njuter av mitt sommarlov. I tisdags hade jag en vän på besök och då fick jag en fin bukett pioner från hennes trädgård. De är på god väg att slå ut, precis som pionerna jag har i vår trädgård.

Att ta in pioner och njuta av är något jag passar på att göra varje år, då den mjukt rosa färgen verkligen är sommar för mig.







Vilken är din favoritblomma just nu?

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Dessi - Home and desire

Vilken blogg går inte på sparlåga på sommaren ;) Det är helt okej! Jag tycker det är skönt när andra inte bloggar så mycket, då hinner man läsa ikapp lite ;)



KRAM!

skriven
#2: Carina - inspirera

Bloggar ska gå på sparlåga på sommaren...det gäller att ta till vara sin lediga tid!

Pion är en favorit även här...vilken ljuvlig färg!

Ha en underbar helg!

Kramen.

skriven
#3: Jenny

Du gör helt rätt :-) Jättefina blommor! Hm jag har nog flera favoriter faktiskt. En sommarblomma för mig är prästkragar - synd att de luktar så illa bara ;-)

Kram och trevlig helg!

skriven
#4: Petran på DesignInsight

Mysigt med blommor! Den hade en jättefin färg. kristofer är känslig mot lukter så det får bli någon som inte luktar så mycket här hemma!



Ser att du har det underlägget i filt med. Jag är supernöjd med det! piffar till lagomt :)



Nu ska vi spela lite brännboll medan det är uppehåll ute ha en fin kväll! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :