Do what you love

Therese Sennerholt behöver ingen närmare presentation vid det här laget. Hennes snygga illustrationer har funnits på en av mina favoritbutiker här i stan sedan strax innan jul, men det var först i dag när jag såg att de fått in postcardsboxarna som jag slog till. Jag valde 4xLove och har hunnit rama in två stycken. Med en lite större ram och passpartou blir även dessa små format rätt okej i storlek. Jag har ännu bara ramar till två av korten, men de två andra ska helt klart ramas in också.







I dag har jag varit hos Mary me och blivit sommarfräsch i håret. Axellång längd och ljusa guldstänk är precis som jag vill ha håret så här års, så jag är mer än nöjd över resultatet. Just nu avnjuts ett glas rosé tillsammans med goda ostar och lyxigt knäckebröd, så även om det är fotboll som visas på tv går det ingen nöd på mig.

Hoppas ni haft en fin helg hittills!

Uppdatering: Postcards finns att köpa här.

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Dessi - Home and desire

Åh, jag älskar dessa från TS! Så fina!



Hoppas du har en skön helg kära du!

KRAM!

skriven
#2: Andrea

Vilken butik? Så fina!

skriven
#3: Anna

Andrea: Therese Sennerholts motiv finns på Bohag :-)

skriven
#4: isa

Härligt när man fastnar för nåt så fint!! Allt passar så bra hemam hos dig!!!!! Jag är nog ensam om att inte har fastnat för hennes fina konstverk än.. Eller så är det för att mitt huvud hela tiden intalar mig att jag inte har några fler platser tomma i vägg väg här hemma längre.. ;)



Jag har klurat lite på en lösning till pallarna som jag tror kan funka. Om du använder en monterad pall och sedan använder ändast toppen av den andra pallen fast färster den näsatn i botten av den monterade pallen med lite järnlim och ståltråd. Så bör den hålla och bli lik ditt önskade blombord.. Kan va en helt knasig ide men tyckte det lät coolt.. :P



Härligt att du är på så strålande humör gumman och får äta så gott!! Då hade till och med jag också godkänt fotbollen ;) kramar

skriven
#5: Jenny

Fina vykort :-) Och visst är det härligt att få vara nyfrissad - kanske kan smyga in en bild på håret så vi får se :-)



Hoppas Kristi flygare varit/är en trevlig helg!

Kram Jenny

skriven
#6: Sofia

Åh de är så fina!! Jag har inte kunnat bestämma mig vilken poster jag gillar mest, annars vill jag gärna ha en oxå! Eller vykort. :)

Kram och tack för du tyckte till om stänkskydden!! :)

skriven
#7: Petran på DesignInsight

De passar jättebra hemma hos er! Förlåt men jag har inte haft tid att hälsa på hos några bloggar på länge nu känner jag!skulle vilja ha några kort med faktiskt!



vad roligt att du blev nöjd med håret :)



Ska bli så roligt att se hur postern blir hemma hos er med! wiiie :) Hoppas att vi blir ensamma om huset så vi får det för utgångspriset! Vill så gärna ju!

Kram

skriven
#8: CJ

Snyggt!

skriven

Kommentera inlägget här :