Bright?

Min urinvägsinfektion blev en segdragen historia. På vårdcentralen fick jag penicillin och allt kändes bra, men efter att ha ätit kuren ett dygn började jag må jättedåligt av den. På bipacksedeln stod att vanliga biverkningar är illamående och kräkningar och jo tack, det blev jag verkligen medveten om. Jag har bara legat i sängen sen dess och trodde nästan att jag aldrig skulle få lämna sängen igen. När familjen kom hem vid middagstid i dag började jag känna mig piggare och kunde gå upp och äta lite middag med dem och har varit på benen sedan dess. Jag tror inte att jag har uppskattat en slö soffkväll så här mycket, med tanke på att det varit helt otänkbart sedan i söndags.

Jag har inte hunnit visa den fina postern jag köpt från jtp-design. Det är Petra med Designinsight som illustrerat den och som vann omröstningen bland flera andra motiv. Du är sjukt duktig tjejen!







Jag köpte minsta storleken som är 30x40. Eftersom jag varit liggande har jag inte hunnit känna in var den ska stå, men än så länge gör den sig bra på Malmbyråerna.

Till sist vill jag tacka er alla fina för era krya-på-hälsningar! Det har värmt så otroligt mycket att logga in då och då och läsa dem. TACK! Hjälp mig nu att hålla tummarna för att jag får fortsätta bli allt piggare! En varm kram till er alla!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Dessi - Home and desire

Åh fy för illamående! Jag mådde illa fram till v 16 i graviditeten, så jag vet hur det är...



Visst är den snygg postern som Petra designat! Gillar den massor, men vi har så dåligt med väggplats... Hmm.



Ha en skön helg kära du!

KRAM!

skriven
#2: Petran på DesignInsight

Å första gången jag får den!!! den passade bra hos dig! Längtar till jag får hem min med :) TACK för dina fina ord!



jag pigga upp dig igen ;) det gick bra ikväll. det är nr 4...jag är kanske lite kryptisk men jag vill inte säga nåt än.



Hoppas du får må bättre nu! hemsk att må illa...

kram

skriven
#3: isa

Men fy gumman vilken itur du har smulan!!! det är riktigt skönt att höra att du är bättre men inte att du blev så dålig. Ja sportlov och nu innan semestern nej fy.. Jag får skika över en dunder kur med krya på dig kramar såa tt du slipper allt detta nu snart!!! Men om du kanske mins så var vi ju sjuka i ett helt år till och från, fast nu var det månader sedan och det känns helt magiskt!!



Åh så snyggt det avr med postern där. Tycker den ska få stå kvar där. Ja petra är sjukt duktig och det är du med!!!! Kramar

skriven
#4: Sofia

Men usch, låter ingen höjdare vännen! Sönt att du börjar må bättre!!



Ja himla snygg poster! Petra är duktig!! :)

Kram!

skriven
#5: Lina

Ja, den postern är jättesnygg, har själv kikat lite på den! Tycker den var fin där du placerat den. Krya på dig och hoppas att det blir bättre snart.

skriven
#6: Sofie

Huga vad jobbigt med UVI. Jag tillhör också den skara som får UVI titt som tätt och har ätit otaliga kurer penicillin. Jag reagerade precis som du på en sort och tydligen är det så att alla inte tål all sorts penicillin. Vissa får biverkningar och allergiska reaktioner medan vissa inte alls.



Jag lider med dig när du berättar, UVI är verkligen inte kul! Speciellt inte när det tar så ont att man knappt kan stå rakt upp utan måste gå hukad eller knappt kan komma upp på benen alls... samtidigt som det svider, värker och tränger. Usch och fy!



Låter bra att du börjar känna dig bättre, hoppas det fortsätter på det spåret nu :)



Fina tavlor!

Kram, Sofie

skriven
#7: Carina - inspirera

Hoppas att du piggat på dig och känner dig bättre!

Ursnygg poster var det iallafall...

Kramen.

skriven

Kommentera inlägget här :