39 grader

Under helgen har det varit lugnt på bloggen eftersom jag som så många andra njutit av solen, värmen och det faktum att skolavslutningen ägt rum. Vi lärare har nu bara några arbetsdagar kvar innan vi också får gå på sommarlov, men i takt med att utetemperaturen sjönk höjdes min egen. Jag ligger just nu i sängen med en seg urinvägsinfektion och 39-graders feber. I morgon ska jag till vårdcentralen och fram till dess att jag blivit piggare fortsätter det att vara låg aktivitet här på tomteboanna. Jag hoppas att ni mår bättre än vad jag gör! KRAM

Kommentarer :

#1: Petran på DesignInsight

usch å fy! kanske kan pigga upp dig? jag skickar dig ett mejl!

skriven
#2: Frida

Huvva då! Hoppas du får må bättre fort. Kram!

skriven
#3: isa

Alltså gumman vad är det med er när det börjar nalkas semester. Om jag inte är helt ute och cyklar så var ju töserna sjuka vid påsklovet och nåt annat tillfälle då ni var lediga också ju!! :/

Nu är du sjuk och urinvägsinfektion som gör så fruktansvärt ont också. Stackars stackars!!!! Hoppas verkligen att du blir bättre stumpan tills semestern drar i gång. Kram

skriven
#4: House of Jammi - blogg och webshop

Sommarlov - det låter verkligen underbart. Hoppas att du blir frisk snart så att du kan njuta av det.

skriven
#5: Sofia

Men gumman, krya på dig!!!! KRAAAM!!!!

skriven
#6: Jenny

Men åh stackare :-( usch det är hemskt, får det ofta själv... Dock slipper jag feber. Krya på dig massor nu, och snart får du vila länge med sommarlovet på analkande. Kramar!!!

skriven
#7: Dessi - Home and desire

Usch då gumman! Detta LÄT inte roligt alls... Krya på dig verkligen! Kram!

skriven
#8: Hanna - Whiterainbow

Nä men usch då, KRYA på dig!



Kram

skriven
#9: pysseliten

hoppas det gått över .Jag hade det i vintras när vi skulle åka iväg till Kanarieörnana inte kul . Hoppas du får en bra start på sommarlovet . Kramis

skriven
#10: pysseliten

hoppas det gått över .Jag hade det i vintras när vi skulle åka iväg till Kanarieörnana inte kul . Hoppas du får en bra start på sommarlovet . Kramis

skriven
#11: Annelie

Hoppas att det har blivit bättre för dig!

Det där är verkligen in gen höjdare.

Krya på dig ! / A

skriven

Kommentera inlägget här :