Invigningen som kom av sig

I fredags blev altanen helt klar. I går åkte vi till IKEA och köpte sex stycken Urban. I dag hittade vi ett snyggt bord på Mio. När jag stod vid kassan för att betala det sistnämnda brakade det lös, ovädret alltså. Det började åska och regna och sedan har det fortsatt hela eftermiddagen och kvällen. Vädret har varit fantastiskt den senaste tiden så jag ska egentligen inte klaga, men visst är det typiskt att det skulle bli dåligt just när vi kände oss redo att inviga altanen på riktigt? Jag får helt enkelt ge mig till tåls och göra som de här gör ibland...


...sticka huvudet i sanden och invänta bättre väder! Bilden tog jag i söndags då vi besökte strutsfarmen en liten bit utanför vår stad. Där åt vi middag tillsammans med våra Göteborgssläktingar som vi haft äran att ha på besök.

Bilder på altanen kommer självklart när vädret är bättre. På tal om regn, vi var och såg en spelning med Orup en solig och varm kväll förra veckan. Det var en riktigt bra konsert och han levererar helt klart fortfarande. Må så gott till vi hörs igen!

Bild: privat

Kommentarer :

#1: isa

Åh så typiskt gumman!!!!!!!!

Har saknat dig!!!!!!!!!! :) Förstår att du njuter av lesigheten men saknar dig ändå!!

Låter som att ni har haft det toppen trotts regnet. Mysigt med släkt besök och dags turer med familjen. Hoppas att ledigheten fortsätter lika fint för er men med fint väder!!! Kramar

skriven
#2: Sofia

Vad kul att altanen är färdig!! Fint det kommer bli med Urban-stolar!! :) Typiskt att ovädret kom lagom till invigningen.. :(

Ser fram emot bilder!!!! =)

KRAM!!

skriven

Kommentera inlägget här :