Sköna helg

Efter två dagars vabbande har jag nu klarat av en arbetsdag och så är det plötsligt helg igen. Skönt! Denna helgen har vi inga särskilda planer, förutom att ta ner adventsbelysningen som fått stanna kvar lite extra länge på balkongen. Det blev tyvärr inget Formex för mig denna gång, men jag hoppas att jag får fler chanser. I stället får jag se fram emot spännande rapportering från de bloggare som är på plats. Jag kan även passa på att tipsa om Formex Magazine där du kan ta del av bilder, rapportering, nyheter och inspiration.

Jenny bad att jag skulle visa Haymanlampan i dess omgivning och självklart ska jag göra det:







Ha en riktigt skön helg!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Niki och Sanna

Just nu har du chansen att vinna en länkning på vår blogg! Missa inte chansen! Läs mer på http://twobelibers.blogg.se/2011/january/tavling.html

:) Lycka till önskar Sanna och Niki!

skriven
#2: Hanna

Mycket snyggt! Jag gillar både lampan och upphängaren. Passar bra där bredvid byrån. Ha en skön helg!

skriven
#3: Dessi - Home and desire

Men så läckert det blev! Den är verkligen snygg!

skriven
#4: House of Jammi - blogg och webshop

Underbart läcker lampa.

skriven
#5: Liw

ska visa hela gardinerna när jag får till en bra bild =) dvs när det e städat haha =)



trevlig kväll

skriven
#6: Jenny

Den är verkligen fin Anna! Tack för helhetsbilden - så mycket lättare att förstå hur läcker den är då :-)



Ha en fortsatt skön helg!

Kram Jenny

skriven
#7: Petran på DesignInsight

Mmm den passar hos dig =)

skriven
#8: Anna

Nämen, HEJ, det är ju du!

Vad roligt att du vann tävlingen hos Petra! Jag följer petres blogg och hittade hit genom den. Så fint ni har hemma, stilrent och vitt, härligt!



Hälsnignar Anna (Emmys gamla fröken) ;)

skriven
#9: Therese

Jätte snygg!! Den är verkligen cool den lampan :) Grattis till dig i efterskott säger jag!!!



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :