Nygammalt

2011 är bara ett par timmar ungt, alla i huset kan sova utom jag och vad passar då bättre än att kika in på bloggen? Efter en vecka hemma hos mina föräldrar är datorn nu fulladdad med bilder från både julen och mellandagarna. Så mycket mellandagsshopping att tala om har jag inte hunnit med, men i min hemort finns en second hand-butik och där fyndade jag ett par ljushållare för tio kronor styck.





Dessa ljushållare fungerar alltså bra för både värme- och kronljus. Det känns som att jag mött dem i många olika hem under min uppväxt och då är det extra roligt att nu ha ett eget par.

Det börjar vara hög tid att göra ett nytt försök att somna så att jag orkar med årets första dag när familjen (läs flickorna) vill kliva upp. Jag hoppas att ni haft en underbar nyårsafton och får en fin start på nya året!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Carina - inspirera

Åh, de där ljusstakarna känner jag också igen hemifrån!

Ett gott nytt 2011 med en massa roligheter runt knuten önskar jag dig och din familj!

Kramen.

skriven
#2: Hanna

Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd, vad som hänt i bloggvärlden under året osv.. Ha en trevlig dag!

skriven
#3: Sandra | Inspirera Mera

Ja de där ljushållarna känner jag igen. Funderar på att ha några liknande till bröllopsdukningen :)

skriven

Kommentera inlägget här :