Mysljus och skyltdocka

Ljuslyktan BOLL från Village har vuxit och finns nu i en större version än de som sålts i trepack tidigare säsonger. Sedan tidigare hade jag tre små grå och i dag köpte jag till en stor. De finns även i grönt, rött, rosa och turkost. Förutom som ljuslykta kan den stora också användas som blomkruka.







Jag besökte Village i dag eftersom jag tänkte kolla in en möbel jag sett i nya katalogen. Den fanns uppmonterad i skyltfönstret så jag fick krypa in där för att titta och känna ordentligt. Vad gör man inte för att få ta sig en titt?! Så ofta som jag är in där skulle jag visserligen nästan kunna fungera som levande rekvisita i skylten... Efter att ha gått hem och mätt och tänkt ringde jag i alla fall och tingade den. Den hämtas i morgon eller på måndag och jag hoppas att den kommer att passa fint där jag tänkt ha den.

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Dessi - Home and desire

Village är bra! Dom har så mycket och många fina saker där! Köpte en svamplampa där till blivande barnrummet! :)



Kram!

skriven
#2: Dessi - Home and desire

Tusen tack! Ja, det ska bli spännande att se vad det blir för en liten bebis... :)



Och visst blir man sugen på att fixa med sin blogg när man ser andras, haha. Jag var "tvungen" att ändra för jag ville ha större bilder, så jag gjorde om allt.



Ha en härlig söndag!



Kram!

skriven
#3: Designtjejen/Emmelie

Vad kul.. hoppas vi får se vad det är för möbel sedan då :-) Jätte fina lyktor också!

Hoppas du haft en bra söndag!

Kram

skriven
#4: pysseliten

jag såg dom i lila idag hos en vän super fina :)

skriven
#5: Carina - inspirera

Alltid kul med nyheter! Ser fram emot att få se vad det blev...

Village har så mycket fint!

Kramen.

skriven
#6: Hanna

Nu blev jag nyfiken :)

skriven
#7: Jenny

Åh vad spännande, nu blev jag alldeles nyfiken :-D

skriven
#8: Pysselprinsessan

Snyggt! Själv är jag lite sugen på några klassiska snöbollar på köksbordet, men jag skulle gissa att dessa är lindrigare för plånboken! :) Ska bli spännande att se vad du tingat för något!!

Kramar

skriven
#9: HUSnrNIO

Jag har bollyktan i grönt i fönstret i vardagsrummet. Så fina=) Ha en bra onsdag.

skriven

Kommentera inlägget här :