Kakaoögon i annan version

Ända sedan Petra tipsade om att Favoritsaker nu säljer posters med två olika versioner av Olle Eksells omtyckta kakaoögon har jag inte kunnat släppa tanken på dem. Tanken gick så långt att en av dem nu hänger i vårt vardagsrum. Jag har gillat ögonen länge och även om många har dem är jag nöjd med att äntligen ha flera par ögon på väggen.







Kolla vilken hunk jag fångade på bild också:



Jag börjar också känna mig redo att byta ut towntyget som jag inte velat skiljas från tidigare. Om du har något tips på ett tyg som skulle passa (gärna med vit botten) tar jag tacksamt emot det!

Nu ska jag kolla på "Klass 9a" och se hur superpedagogerna jobbar... Hoppas att ni haft en fin start på veckan!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: pysseliten

Den är jätte fin man ser den lite övrallt på bloggar . Jag har fukkt på dom mesta väggarna hemma

men det kanske är dax att byta ut något .

skriven
#2: Petran på DesignInsight

men så snyggt det blev! kanon =) är bourgien ny? har inte sett den innan.

Vad tror du om tyget björkeskog från åhlens? Eller om du hittar nån tapet du gillar kan du beställa prover och tapetsera en skiva.



kram

skriven
#3: Anette

Jag var in på Åhléns (Umeå) förra veckan och dom hade många fina tyger nu!

Annars kan jag tipsa om www.textilgallerian.se där finns jättemycket fint :)

Tjing!

skriven
#4: Carina - inspriera

Vilka urtjusiga ögon! De skulle kunna få kika in hos mig också!

Kramen.

skriven
#5: lotta

åh så cool den va, den har jag helt missat!!!

skriven
#6: isa

Vilket härligt inköp!!!!! varför nöja sig med en när man kan ha fler ;) Den passade verkligen jätte bra in hemma hos er!!! Gillar verkligen eran lilla stad på hyllan!!!!!!!!!!! Är allt bra med dig?? Fått en bra start på veckan? Kram

skriven
#7: Sandra | Inspirera Mera

Tjusigt! Jag ska hålla ögonen öppna efter något fint tyg.



Svar:

Tack! Det var däremot ett tag sedan jag klippte mig.

skriven
#8: My

Snyggt!

skriven
#9: Emelie - mamman som älskar vitt

Snyggt! med ögonen

skriven

Kommentera inlägget här :