Art från Village

I en hall är det alltid bra om det finns många förvaringsmöjligheter. Min stora dröm är att ha skjutdörrar att gömma kläder och annat bakom, men just nu prioriterar vi inte sådana som ju har en tendens att bli ganska dyra. Korgar är alltid bra att ha, men att ha någonstans att sitta är inte heller fel. Därför kändes bänken Art från Village som något som kunde passa i vår hall. Det var alltså den jag tingade i lördags. De tre korgarna sväljer en hel del vantar, sockar, överdragsbyxor och annat som är bra att ha nära till hands.









När vi precis monterat ihop den ville Ebba provligga för hon trodde den skulle vara skön att sova på, men så stora användningsområden tror jag inte att den har :-) Ha en skön mitt-i-veckan-kväll!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Petran på DesignInsight

Ah snyggt! blev ju kanon det där =) Alltid bra att kunna slå sig ner en stund! Hehe då ser jag framemot bild på nya tavlan! jag är sugen med men har ingenstans att ha den!

skriven
#2: Frida

Om vi rymde en i våran mindre-än-mini-hall skulle jag också vilja ha någontig liknande :D Snyggt!



skriven
#3: Carina - inspirera

Riktigt snyggt! Och så praktisk...

Passar perfekt.

Kramen.

skriven
#4: Madde

Jättesnygg! En sån skulle jag också vilja ha! Kramar

skriven
#5: Dessi - Home and desire

Läckert! :)



Vi tänkte ha skjutdörrar i vår groventré när vi gör om där. Har så dåligt med förvaring där, så något måste vi göra åt det. Som du skriver, så har dom en tendens till att bli dyra, så det får bli om några år framöver... :)



Kram!

skriven
#6: Jenny

Den är jättefin, vår granne har den i sin hall så jag har sett den på riktigt :-)

Hoppas helgen varit bra - här har kräksjukan tittat in än en gång... Båda små har kräkts här :-(



Kram Jenny

skriven
#7: isa

Jag gilalr eran hall och det ser ut som att vi har samma yta att jobba med, håller med dig om att drömmen vore att få skjuta undan allt bakom dörrar. Själv kan jag inte släppa plåskåps planerna här hemma.. Är som bestatt!!!!!! kram

skriven
#8: Elin

Jättesnygg! Village har ju så himla fina saker, man skulle kunna köpa hur mycket som helst men jag tänkte hålla mig från att köpa allt för mycket då vi flyttar i höst! Jag gillar din blogg förresten, halkade in här nyss och gillar inredningsstilen! Kram Elin

skriven
#9: Lena

Hej Anna. Inte varit inne på din sida på mkt länge. Kul att se att mycket är kvar sen sist jag besökte er...som typ var i sep 2009. Oj va tiden flyger iväg. Hallbänken är jättefin. Har du måtten i och priset för den? Är sugen på att köpa en sådan. Fint med sitt-dynan ovanpå med ju och bra med förvaringen. Fina andra saker du har med...som alltid. Kram från Götet <3

skriven

Kommentera inlägget här :