Väggföljetong

Nu är tygtavlan färdig och förutom att jag tycker att den kanske blev snäppet bred så gillar jag den. Tack till er som hjälpte och tyckte till! Det känns som om det nu blivit obalans på väggen då det inte finns något på väggen till vänster om hyllan och jag klurar på några alternativ för att åtgärda det. Så här ser det i alla fall ut nu:







De alternativ jag hittills provat mig fram med till vänster om hyllan är en klocka eller ett par tavlor som jag inte haft uppe på länge.





Nu ska jag rätta mina sjuors tyskaprov och under tiden får du hemskt gärna tycka till igen ;-)

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Camilla

Älskar det motivet och önskar det fanns fler väggar här hemma för jag skulle vilja ha tapeten med samma mönster i köket! Blev super!

skriven
#2: Karin

Härligt motiv, tycker det blev jättebra.

skriven
#3: Syster-yster

Jag röstar på svarta klockan bredvid! Om du alls behöver ha nåt där ?! Kram Lina

skriven
#4: Stina

Röstar oxå på klockan!! Jag har en likadan i mitt kök!!

skriven
#5: Jenny

Jättefint tyg - Marimekko blir aldrig fel :-)

Om du vill ha något på den andra sidan tycker jag klockan, tavlorna är jättefina men stjääl lite mönstret i din nya tavla.

Hoppas helgen varit bra, och det tycks som vi är friska här nu (för ett litet tag iaf haha)



Kram!!

skriven
#6: Petran på DesignInsight

Alltså jag blev sjukt sugen på det där tyget med! en kappa till köket skulle vara super ;) hihi men jag ska försöka hålla mig!

skriven
#7: Annas inspiration

Så fint,

klockan kommer bli just klockren på väggen:-)



Kramar Anna

skriven
#8: DAHLARNA - Viktoria

Det är så otroligt fräscht med er vita & svarta bas! Verkligen ett läckert tyg som livar upp lite! KRAM!!

skriven
#9: Carina - inspriera

Det där blev ju toppen! Jättfint...

Klockan kommer bli bra ;)

Kramen.

skriven
#10: Helena

Snyggt! Jag röstar för klockan!

skriven
#11: Dessi - Home and desire

Åh det ser fint ut! Jag hade kört med klockan! :)



Kram Dessi

skriven

Kommentera inlägget här :