Gulsaker

Gul är en härlig färg att kombinera tillsammans med till exempel vitt och svart. Jag har tidigare haft gul som accentfärg i vår hall, men jag har plockat bort många av de sakerna eftersom jag tröttnade på dem. Nu skulle jag gärna fylla på med gula detaljer igen och då gärna i form av dessa:


Elefanten är inte bara söt, den hjälper till att spara pengar också.


Denna kudde skulle passa på vår nya bänk.




Bilden på elefanterna är lånad från favoritsaker.se och de tre senaste bilderna är pressbilder från Lagerhaus.

Kommentarer :

#1: DAHLARNA - Viktoria

Härligt med gult! Det blir man verkligen glad av! Jag funderar också vart jag kan få in gult i vårt hem. Brukar ha det på vår veranda när vi kan börja plocka ut saker på den. Men tror nog att vår hall också får lite gult framåt våren!

Hoppas att ni har haft en bra dag & kväll, trots att ni kom hem sent! KRAMAR!!

skriven
#2: Carina - inspirera

Jag gillar också gult just nu! Som små solar...

Kramen.

skriven
#3: Dessi - Home and desire

Åh, jag bara älskar gult! Orange är toppfärg, och gul tvåa ;)



Ha en härlig helg!

skriven
#4: isa (på rustaupp)

Japp underbart färguppiggande pch frächt!!!!! Ja dem är så söta dem små elefanterna. Ella fick en rosa av henens farmor i födelsedagspressent. Hade mamma fått välja hade det blivit en gul och en grön. Men jag kan ju inte bstämma allt ;)



Hade ni trevligt på ute kvällen för resten med jobbet??

skriven
#5: Sofia

Åh den gula elefanten vill jag oxå ha. Och en grön till sonen! :) De är jättefina!! Fin blogg du har!!

skriven
#6: Designtjejen/Emmelie

Gult är verkligen jätte fint ihop med svart och vitt!!! Jag har funderat på det men liksom inte tagit in det i hemmet.. har för litet.. jag skyller på det :-)

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :