Elleinterior.se



För en liten stund sedan bläddrade jag igenom senaste numret av Elle Interiör och fick syn på att de nu utlovar en ny, lite snyggare, mycket smartare och mer inspirerande hemsida. Därför klickade jag dit efter att ha läst pappersversionen. Jag tycker att de håller vad de lovar! Här finns nya bloggar (som jag visserligen inte hunnit kolla in än), massor av inredningstips och bilder från bland annat Formex och Designpriset. Klicka dit du med och se om du också hittar något du gillar och berätta för mig vad du tycker!

Bild: skärmdump från elleinterior.se

Kommentarer :

#1: Petran på DesignInsight

Har spanat på den jag med! Helt klart bättre, lättare att hitta!

skriven
#2: Karin

Tack för tipset, ska kolla den.



Ha det gott!

skriven
#3: Carina - inspirera

Tackar för tipset! Ska minsann ta mig tid att kolla in detta...för idag ligger Dottern nerbäddad med feber!

Kramen.

skriven
#4: Frida

Har aldrig varit in på den gamla så jag har inget att jämföra med. Fast jag (viskar lite) tyckte den var rörig. Fast säg det inte till nån.....



Ha en trevlig helg Anna!

skriven
#5: isa (på rustaupp)

Det hade jag missat totalt!!! tack för infon gumman. Ska sätta mig i kväll och inspereras lite. kram

skriven
#6: Jenny

Har fått senaste numret i brevlådan men var inte så värst imponerad av detta nummer. Hemsidan har jag inte hunnit kika på än dock!

Hoppas du har en trevlig lördag!

Kram Jenny

skriven
#7: Susann

kikade in för att önska god morron :)

skriven

Kommentera inlägget här :