Dagar som gått

Söndag blev till onsdag och här på bloggen har det stått stilla några dagar. Jag tror att dagarna, eller kanske främst kvällarna, har gått extra snabbt denna vecka, för det har varit allt från bröllopsdagsfirande till frisörbesök. Innan jag går och lägger mig tänkte jag dela med mig av några bilder från min vecka.




14 februari är ett viktigt datum, inte bara för att det är alla hjärtans dag eller för att kära Jenny fyller år, utan mest för att det är datumet då vi får fira vår bröllopsdag. Pappersbröllop lär det heta efter att ha varit gifta i två år som vi nu varit. Enligt flickornas önskemål ska det alltid finnas chokladhjärtan denna dag och maken vet att jag alltid blir lycklig av vita tulpaner.



En ny gulsak i form av ett kuddfodral från Village har hamnat på bänken i hallen.



Till sist har många värmeljus gått åt, då kylan vägrar släppa sitt grepp om oss. Jag ser verkligen fram emot varmare grader nu. Apropå varmare grader så har Ebba efter några dagars feber och förkylning nu äntligen blivit frisk. I morgon blir det förskola för henne och för den vabbande pappan väntar jobbet igen. Hoppas ni har det bra och TACK för att ni tittar in här varje dag! KRAM

Kommentarer :

#1: Carina - inspirera

Dagarna rusar på i ett väldans tempo...jag undrar ibland vad vi har så bråttom till!

Grattis i efterskott - det är härligt att fira lite extra den där speciella dagen!

Kramen.

skriven
#2: isa

Häligt att ni fått fira bröllopsdag och myst lite melaln feber chockarna. Så skönta tt höra att norpan är frisk nu!!! Kudden på hallbänken var jätte fin!!! Gillar din man som kommer med viat tulpaner :) Klart att det ska vara choklad hjärtat ;) Det hör ju till!!!



Tack gumman för dina ord sist, vist är det svårt ibland att hålla en balans mellan bloggen och livet. Har stött på allt för många bloggar som har separerat tack vare att dem har bloggar som har blivit en bidragande eftekt av det hela. så tänker jag aldrig hamna.. Kram

skriven
#3: Designtjejen/Emmelie

Den gula saken tycker jag passade riktigt bra in :-) Vad snygg den var!

Kram

skriven
#4: Sandra | Inspirera Mera

Grattis i efterskott till bröllopsdagen! Vad roligt, vi förlovade oss på samma dag som ni gifte er :)



skriven
#5: Dessi - Home and desire

Grattis i efterskott! Hoppas ni hade en fantastisk dag!



Visst går dagarna och kvällarna framförallt alldeles för fort... Puh.



Ha en härlig helg!



Kram Dessi

skriven

Kommentera inlägget här :