I mina gömmor...

...hittade jag presskitet jag fick i Ylva Skarps monter på Formex i september. Där fanns fyra snygga kort och två av dem valde jag att sätta upp med den icke helt okända washitejpen på väggen bredvid Stringhyllan.







Jullovet har gjort mig till en riktig nattsuddare och sjusovare. Det är en fantastisk lyx att bara få vara och inte behöva tänka på några måsten under ett par veckor. Hela familjen är inne i denna sköna rytm och just nu är jag väldigt tacksam över att mina döttrar inte är lika morgonpigga som jag var när jag var liten. Nu ska jag lägga mig och läsa och faktiskt ställa väckaren så att vi i alla fall har kommt ur pyjamasarna när Emmys kompis anländer klockan elva i morgon förmiddag. God natt!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: AnnaS

Vad fint det blev! Jättebra. Och god fortsättning på dig! Låter som ni haft/har ett skönt lov! Gott nytt år =)

skriven
#2: pysseliten

HÄRLIGT själv har jag gått upp fem idag så det börjar kännas .

skriven
#3: Linda

Fantastiskt fina kort! Passade perfekt på väggen där!

Härligt med lov, då SKA man mysa runt i pyjamasen halva dagen =)



Må så gott!

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :