Till Arvid

Min 3580 g tunga och 53 cm långa systerson har fått det fina namnet Arvid. Det är ett namn som finns i min och min systers släkt, då vår gammelmorfar som vi tyvärr aldrig hann träffa hette så. Jag är fantastiskt glad att Lina och Albin valde att föra vidare det namnet.

Som nybliven moster tycker jag att det är jätteroligt att kika på babyprylar igen och jag har valt ut några favoriter som jag tror att Arvid och hans mamma skulle gilla.








Himla Junior Teddie Throw
Lundmyr apa liten
Färg & Form förvaringsaskar 3-pack
Klippan badcape Laban & Labolina


Samtliga bilder är lånade från jollyroom.se, en webshop med ett brett sortiment från många kända märken.

Kommentarer :

#1: Sofia

Tack för de fina orden!!! :)

Söta saker du visar! Tror jag säkert att din syster blir glad för!

Kram!!

skriven
#2: pysseliten

grattis :) kul att kunna shoppa lite smått .

Och så fin lampan vart i köket .

skriven

Kommentera inlägget här :