IKEA katalogen 2012

Kunglig bebis på jäsning var gårdagens stora nyhet, men i dag lägger vi allt fokus på efterlängtade bibeln, också känd som IKEA-katalogen, som släpptes i dag. Jag håller på mina principer att vänta på pappersversionen, men jag har i alla fall tjuvstartat med att lägga upp en widget i marginalen till vänster. Där kan du kika i webversionen om du vill ;-)



Pressbild: Ikea-tävlaren, en av flera bilder, skapad i samarbete med fotograf Carl Kleiner, scenograf Fritjof Granström och stylist Evelina Bratell.

Kommentarer :

#1: Liw

jag väntar olidligt på min biben här hemma haha :)

skriven
#2: Lina -hus&bus

Längar också efter den, mycket roligare att läsa i pappersformat! Trevlig helg.

skriven
#3: Sofia

Vilken inspirerande bild!! gillar!

skriven

Kommentera inlägget här :