Smart Hooks

Bosign imponerar med ännu en ny och smart produkt, nämnligen Smart Hooks. När vi flyttade till huset kunde vi inte använda flera av våra dörrkrokar på grund av att dörrarna här var för tjocka. Det problemet löser Smart Hooks för själva hängarna är flexibla och passar på så sätt dörrar i olika tjockleckar, från 35-50 mm.



Det finns två olika modeller, en hängare med fem krokar och en hängare med en krok. Förutom den praktiska funktionen tycker jag att de är snygga också, så en med fem skulle jag gärna ha på vår sovrumsdörr.

Bilderna är lånade av Bosign med tillåtelse.

Kommentarer :

#1: af nord

Tack fina du för kommentaren. Vilka snygga krokar, fiffiga oxå. Hoppas allt är bra

Kram

Helena

skriven
#2: Liw

ja, det känns som högsommar just nu, man ska ju inte klaga :) Snart kommer väl regnet... snygga hängare!



trevlig helg!



kram

skriven
#3: Jenny

Läckra! Jag tycker att man ibland vill ha dem på garderobsdörrarna och ibland på vanliga dörrar - smart grej!



Ha en trevlig valborg!

Kram Jenny

skriven
#4: Carina - inspirera

Oj, vilken smarting! Måste kollas upp...

Ha en skön 1:a maj!

Kramen.

skriven
#5: Sofia

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

skriven

Kommentera inlägget här :