IKEA PS SANDSKÄR

Två vita Vågö - check! De ska få sällskap av ett vitt IKEA PS SANDSKÄR, som för tillfället står i vardagsrummet och väntar på varmare väder.







Ljushållarna kommer från Lagerhaus, för vi hann minsann besöka några fler affärer förutom IKEA. Ebba gillar att kolla i affärer precis som jag, så vi två kan vara borta på långa shoppingturer... Hon fick med sig ett par rosa sandaler med paljetter och Hello Kitty-mönster, vilket var ett litet trick från min sida för att få henne att hålla ut extra länge ;-)

Kommentarer :

#1: Petran på DesignInsight

häääärligt! känns så himla bra nu när man ha köpt de, var som livrädd för att bli utan ;) fint med bordet till. Vågade inte köpa det eftersom jag har plats.



Man får lura lite när det gäller shopping ;) gäller min gubbe med..:)hihi

Å vad spännande med köket jag blir alldeles glad för det kommer bli superfint!



Kram

skriven
#2: Sofia

Vad kul att du fick tag i några nu! Så himla roligt att shoppa, skönt att dottern oxå gillar det... :)



Sv: Vad glad jag blir att du gillar vår sänggavel! Snart kan den komma på plats! :)

Kram!!

skriven
#3: Dessi - Home and desire

Så snyggt det blir med bordet till sen. Gillar färgen på Lagerhausljusstakarna. Fint! :) Ville inom Lagerhaus igår, men tiden räckte inte till. Ska dock in till stan på tisdag igen ;)



Kram vännen!

skriven
#4: Sandra | Inspirera Mera

Vad fint du har det hemma och vilka härliga färger på ljushållarna.



Svar:

Tack, vad roligt att höra!

skriven
#5: Annas inspiration

Fint du har i hallen,

åh jag vill också har två vita vågö...snart tar de väl helt slut...



KRAM & ha en fin måndag

skriven
#6: Linas inredning

Åh, det där bordet har jag spanat på! Det ser så fint ut :)

skriven
#7: Lina

Vad fint :)

skriven

Kommentera inlägget här :