Gröna kuddar

För det första vill jag tacka för era fina kommentarer om vår trappa! Jag hajar fortfarande till när jag ser den, fast på ett bra sätt. Det blev verkligen ett lyft, främst för hallen.

I lördags fyndade jag två sköna gröna kuddar för 49 kr styck på Hemtex.





Nu tror jag att några fler gröna detaljer som finns i mina gömmor ska få komma fram i vardagsrummets ljus. Förresten, på tal om grönt så fick jag tipset att gräva ner mina utblommade vårlökar i rabatten när den kommer fram. Då ska de tydligen inte bara blomma igen utan även kunna sprida sig. Det ska jag testa, även om jag måste ge mig till tåls ända till nästa säsong för att se om det fungerar... Hoppas att du haft en fin start på veckan!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Dessi - Home and desire

Så fint det ser ut! Ja, jag tänkte också försöka plantera ut våra urblommade vårlökar till nästa säsong. Så får man se om det tar sig :)

skriven
#2: Mia

Snygga kuddar..

Tack för all inspiration man får från din blogg ..

/Mia

skriven
#3: Jenny

De gjorde sig bra i er soffa, jättefina kuddar!

Jag är dålig på att handla den typen av piff men nån dag ska jag nog göra det ;-)

Kram Jenny

skriven
#4: Sofia

De kuddarna såg jag på deras hemsida i helgen och funderade på att köpa dom!! Skitsnyggt! :)

Kram!!

skriven
#5: Petran på DesignInsight

kostar de där 49:-!!? Oj då måste jag snabba mig ner på tordag har känt flera gånger på dessa :) för de pengarna måste det vara godkänt att handla ;) Kristofer blir galen på mig.. hehe men de är säkert slut på torsdag när jag är ledig! Kramis

skriven
#6: pysseliten

förstår att du hajar till ;) det vart ju så fint .

Jag hajar till när jag går förbi en spegel har slingat håret ljust har haft mörkt i flera år :)

Fin färg på dom gröna kuddarna var med sugen på den gröna men har ju snart alla färger mannen blir galen på alla saker jag spar på mig .

skriven
#7: Linda

Jag har också tänkt plantera vårlökarna, i min nya trädgård!! :-) Vi har några ställen med snödroppar här så jag har tänkt sno med mig en liten planta med sådana oxå!

skriven
#8: Helen.HUSnrNIO

Vad fint i vardagsrummet! De gröna kuddarna ska jag ta mig en titt på. Jag kör ju också några gröna detaljer i vårt vardagsrum. Ha en trevlig onsdagkväll.

skriven
#9: Anonym

vad händer hos dig ikväll?:) kram!

skriven
#10: Ida

Riktigt fin soffa :)

skriven
#11: lovisa

Hej haft en bra dag?:)

Just nu har jag en tävling på bloggen där DU har chans att vinna en valfri bikini/monokini från brandsinfashion.com! om du är intresserad kan du kika bloggen:)

kram!

skriven
#12: Lina

Jag var också inne och kikade på de gröna kuddarna, de är jättefina:) Har också staden från Lagerhaus i våran soffa, en favorit!

skriven

Kommentera inlägget här :