En vit hint

Köket är en viktig del av ett hem och så även för oss. Som ni vet har jag länge varit väldigt less på ekluckorna i vårt kök, även om de fortfarande är fräscha och fina. Tack och lov att de förra ägarna valde ett IKEA-kök, för då kan vi enkelt bara byta ut luckor och täckskivor och få ett helt nytt kök för en förhållandevis billig peng. Jag och Ebba fick med oss två luckor hem från IKEA i fredags, bara för att testa, och resten har vi klickat hem via Handla Hemma. Nu är det bara att vänta...



Bild: privat

Kommentarer :

#1: Petran på DesignInsight

Å hjälp vilken skillnad! snyggt!!

Precis som jag ville ha det i det där huset..:(



Den gula tavlan ska kristofers syster måla till mig så jag vet inte när en är klar, lite spännande!

Kramis

skriven
#2: Jenny

Det där kommer bli en otrolig skillnad! Det gör så mycket med ett vitt kök :-) Ska bli kul att se när det är klart!



Här väntar jag oxå på något hemklickat i vitt :-D

Kram Jenny

skriven
#3: Hanna - Whiterainbow

Perfekt, då kan ni ju byta luckor flera gånger! :)



Kommer säkerligen bli stor skillnad med de vita, ska bli kul att se :)



Kram Hanna - whiterainbow

skriven
#4: Dessi - Home and desire

Ja, IKEA är grymt bra på det. Vi valde också IKEA-kök p g a det. Tröttnar man så är det bara att byta. Det gör väldigt mycket, även med bänkskivor och så! :)



Kram på dig vännen!

skriven
#5: Frida

Ser fram emot att få se det ljusa resultatet! :)

skriven
#6: Carina - inspirera

Åh, så spännande! Ser fram emot resultatet...

Kramen.

skriven
#7: Sofia

Wow vad kul!! kommer bli skitsnyggt!! Ser fram emot bilder! :)

Kraam!

skriven

Kommentera inlägget här :