Ek ska bli vitt

På skärtorsdagseftermiddagen anlände våra nya köksluckor och fronter, men vi (eller ja, maken) hann bara sätta upp hälften innan vi skulle åka iväg på härligt påskfirande hos mina föräldrar. Nu är vi tillbaka på hemmaplan och efter att ha monterat upp flickornas studsmatta och bytt däck på bilen fick M äntligen börja fixa i köket igen. I kväll får ni en liten smygtitt på hur det blir.



Jag hoppas att ni har fått njuta av en påskhelg med lika fint och varmt väder som vi har haft. Hur underbart som helst ju!

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Hanna - Whiterainbow

Ser riktigt bra ut :)

skriven
#2: Sofia

det ser ut att bli hur fint som helst!! :)

Vi har samma luckor och samma handtag! Bra val, älskar den kombinationen! :)

Kram!! Hoppas påsken har varit bra!!

skriven
#3: Frida

Åh så spännande!

skriven
#4: Carina - inspirera

Så superfint och fräscht det kommer bli! Och vilken otroligt härlig påskhelg vi har haft...

Kramen.

skriven
#5: Jenny

Vad roligt att ni fixar och donar - det är kul med nytt! Gissar att du snart visar helhetsbilder :-)

Fint blir det!



Hoppas ni haft det bra i påsk!

Kram Jenny

skriven
#6: isa

va läckert shit va glad du är nu förstår jag!!!

Ser framför mig hr du springer fram och till baka och tottar på dem färdig uppsatta luckorna. (för det hade jag gjort ler) Läntar efter fler bilder!!! Pusss

skriven
#7: Isa

Min komentar förvinner :(

Så snyggt gumman förstår att du är otålig och vill se dem alla uppe direkt!! Jag ser det framför mig när du går fram och till baka och tottar på dem redan färdiuppsatta luckorna och leer. (för det hade jag gjort)

Super fint!!!! Längtar efter fler bilder :)

skriven
#8: Dessi - Home and desire

Åh så fint det blir! Ja, här hade vi ju annat som anlände under skärtorsdagseftermiddagen... ;) Tack för ditt grattis vännen! KRAM!

skriven

Kommentera inlägget här :