Rara ni!

Jag blir så glad över alla fina och värmande kommentarer om vårt nymålade och vitrinskåpfria kök :-) Tack alla rara!

Den uppmärksamma har nog märkt att min Kartell Bourgie försvunnit från köksbänken. Den har i stället fått flytta in till vardagsrummet där den lyser upp ett mörkt hörn. Belysning kan verkligen göra att ett rum känns större.



Jag har några enkla förändringar på gång för detta hörn, men det tar jag tag i en annan kväll. Nu ska jag planera inför en av morgondagens lektioner och sen ska jag försöka lägga mig i rimlig tid. Valvakan i natt blev lite väl lång. Må gott vänner!

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Cia40:)

Härliga Anna!!!:)Tack för dina snälla ord, det stärker!:)

Jag skall kolla nu i veckan om fraktpris, skulle tro att det kostar från 50-70 kr,men är ej säker, så det är bäst att kolla först:)



Och nu till lampan som är SÅ snygg där den står, och den lampan är alltid pricken över i:et!:)

Kanonsnyggt!:)



KRAMAR Cia, vi hörs .....:)

skriven
#2: pysseliten

jag flyttar ju gärna med runt på saker det förnyar för stunden :) Det vart super det nya .

skriven
#3: Jenny

Den gjorde sig jättebra där :-) Det är underbart att ha vackra ting att rotera!



Kram Jenny

skriven
#4: Lollo

Kartell Bourgie är en riktig Snygging!

skriven

Kommentera inlägget här :