Nyheter@home

Äntligen fredag igen! Jag har firat helgens början med att placera ut några av de nya saker jag shoppat senaste veckan.

En av mina kära kollegor var på IKEA förra helgen och hade med sig några saker hem till mig.


Fyra Bertil stoldynor; sköna och gosiga.


Björkefall för blockljus.

Fem vita Väghult hade hon också med sig till mig, men de har jag inte placerat ut än. Village fick ett besök av mig under veckan som gick och därifrån hade jag med mig ett nyinkommet grytunderlägg från Zone.



Ha nu en riktigt skön helg!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: pysseliten

Skönt att sitta på . Spar nog på stolarna en del då det är lätt att det blir repor av nitar i brallorna .

skriven
#2: Sandra | Inspirera Mera

Vilket härligt sätt att inleda helgen på!

skriven
#3: sofie

Jag har samma stolar och dynor :) Kände mig nästan hemmastadd i första bilden hihi.



Fint ljusfat och underlägg också!



Trevlig helg på dig!

Kram, Sofie

skriven
#4: Tina // Peppar & Vanilj

Tack för din rara kommentar! Hoppas vi kommer att ses en hel del framöver ;)



K R a M // t i n a

skriven
#5: Anna - Starwoman ☆

De där stolsdynorna har jag funderat på, fina tycker jag och skön nu så här till hösten/vintern. Får nog spanas in nästa ggn jag beger mit itll IKEA,



Hoppas du har en mysig lördagkväll!



Stor kram/Anna

skriven
#6: Hanna

Fina pinaler! Är grytunderlägget gjord av gummi/silikon (som villages glasunderlägg)?

skriven
#7: Cissi

fint =)

skriven
#8: jenny

Snygga saker du införskaffat. De där stolsdynorna har jag varit sugen på länge.

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :