Förskottstårta

Nästa måndag fyller vår lillsessa Ebba tre år och på torsdag fyller min ena lillasyster 18 år. I helgen har min pappa och lillebror varit här i stan och därför har vi passat på att fira de kommande födelsedagarna i förskott. Pappa och lillasyster gjorde en tårta som vi smaskade på för en stund sedan. Mycket god var den!



Vi har även hunnit vara ute i trädgården och njutit av en härlig och solig höstdag, vilket behövdes efter gårdagens kalla och trista väder. Studsmattan är äntligen inplockad och jag har grävt ner några taklökar för övervintring. Tyvärr vet jag inte vad som är fel med vår familj för tre av fyra känner förkylningssymtom igen. Vi får blanda till någon riktig huskur av de citrusfrukter vi har hemma tror jag minsann. Hoppas du haft en fin helg!

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Carina - inspirera

Smaskig tårta! Och grattis till alla som fyller år!

Dessa förkylningstider är inget kul...men en härlig hösthelg har det varit med utefika!

Kramen.

skriven
#2: HUSnrNIO

Ser ut att vara en god tårta. Grattis till födelsedagsbarnen. Krya på er!

skriven

Kommentera inlägget här :