Das Haus

Jag kom på att jag inte visat er huset efter att vi målat om det i somras, så här kommer alldeles färska fredagsbilder på vårt hem.


En ny fasad kräver såklart nya fasadsiffror. Vi beställde våra från fasadsiffra.se.













Under dagen har jag och Ebba varit och kollat upp hennes öron. Hon har rodnader på båda trumhinnorna, men eftersom nya rön visar att antibiotika inte är bästa lösningen fortsätter vi med nässpray och alvedon. Känns skönt att ha kollat upp de små öronen i alla fall. Hoppas ni har en mysig fredag kväll!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Pysseliten

så himla himla fint med svart :)Och dom stora siffrorna på vart ju super .

skriven
#2: ylwawiie

snyggt blev det!! :D

skriven
#3: sofie

Så snyggt! Läckra fasadsiffror också. Maffigt när de är så stora :)



Hoppas lillan snart blir bättre.

Trevlig helg!

skriven
#4: maud

Visst e de snyggt med svart och vitt..vi har oxå målat om vårt iår;)..till just svart och vitt!

skriven
#5: gella

Supersnyggt!! Hade vi inte bott i radhus hade jag absolut funderat på liknande färgbyte! Hoppas Ebba blir frisk snart. Trevlig helg!

skriven
#6: af nord

När jag såg dina fina fasadsiffror inser jag att det är dags att fixa ett par till vår fasad oxå.

Så fint det blev med den ommålade fasaden och ett härligt höstarrangemang utanför dörren :)

Kram

Helena

skriven
#7: Maria

Jättefint :)

skriven
#8: DAHLARNA

Kanonfint! Och siffrorna är ju supersnygga! Läckert när de är så stora! Skönt att ni verkar må lite bättre. HA en riktigt mysig fortsatt helg! KRAMAR!!!

skriven
#9: Hemma hos Katta

Vita hur är det finaste jag vet, jättesnyggt blev det!



Vad spännnande att du varit på Formex. Jag skulle ääälska att strosa omkring där bland alla fina montrar och spana in allt fint.



Ha en fin söndag! Kraam K

skriven
#10: Frida

Snajsigt! Kollade också på siffror därifrån eftersom jag också ville ha vita fasadsiffror, men blev snål. Jag spraymålade mina istället. Blev jättebra! Ha en fin söndag! KRAM,Frida

skriven
#11: Hanna

Fiiint! Krya på Ebba <3

skriven
#12: Annelie

Vilket fint hus ni verkar ha och fasadsiffrorna var ju pricken över iet...

Snyggt snyggt!

skriven
#13: Dinka

Vilket fint hus ni bor i.Snyggt med svart och vitt.



skriven
#14: Sofia

Fint med svart och vit fasad!

skriven
#15: InneoUte-Malin

Fiiint! Svart och vitt är verkligen effektfullt. Lyfter fram formen på ett oslagbart sätt. :-)

skriven

Kommentera inlägget här :