Alice i Underlandet hos Lagerhaus

Nu i slutet på september släpper Lagerhaus första serien av två med produkter som har riktig känsla av Alice i Underlandet. Första serien har temat "Time for teaparty" och innehåller inte bara koppar, tekannor, assietter och brickor, utan även bäddset och metervara med retrokänsla.







Många fantasifulla produkter, eller hur? Flera av dem skulle jag absolut kunna tänka mig för att mysa till det och skapa höstkänsla i köket med. Den vita brickan med kaninmotiv är jag sugen på och även ett doftljus eller en mugg med guldkant... Titta in här om du vill se fler av Lagerhaus nyheter.

Bilder: Pressbilder från Lagerhaus.

Kommentarer :

#1: House of Jammi - blogg och webshop

Den rektangulära brickan var tuff.

skriven
#2: Jenny

Härligt lekfullt! Här blir det nog inga inköp men jag tycker om inspirationen. Har huvudet fullt av pysselprojekt jag vill genomföra nu. Typiskt höst och mkt hemmatid ;-)



Kram Jenny

skriven
#3: Annelie

Jag föll oxå helt oväntat för den vita brickan med kaninen på bla...

Verkligen inte min stil, men nått med den tilltalade mig. Kul...

skriven
#4: HUSnrNIO

Det där hade jag noll koll på. Tack för tips=) Ha en trevlig kväll.

skriven
#5: Tessi

Okei, då vet jag. Ska ta och beställa en såndär då! :) har en lite utrymme över! ;) Tack så jättemkt för att du svarade! Ha det så bra :)

skriven
#6: jenny

Som vanligt kommer de med snygga nyheter som man vill ha. Var där idag och köpte 2 saker. Hittade mycket men behärskade mig:-)

Kram

skriven
#7: Karin

Gillar Lagerhaus, blir alltid en sväng in där när man är i Göteborg, det är närmaste staden från mig som har butiken.



skriven
#8: Carina - inspirera

Härliga mönster! Ska kollas in nästa gång jag besöker stora staden...

Kramen.

skriven
#9: CrimsonAnna

Jag blev lite förtjust i tehuvan i kattform. Vi får se om den kommer hem till mig-vet inte om jag behöver en tehuva men det kanske är praktiskt.

skriven
#10: LINAS

Åh, den vita brickan vill jag också ha :)

skriven

Kommentera inlägget här :