Plaza Interiör 15 år

En av mina favoriter bland inredningsmagasin är Plaza Interiör och nu firar de 15-årsjubileum med ett extra tjockt nummer på 300 sidor. Jag har inte hunnit mer än att bläddra igenom de första sidorna, men det verkar lovande. Gillar du Martina Haag får du dubbel läsglädje eftersom hennes "I en annan del av Bromma" följer med detta nummer. Jag har visserligen redan läst den och eftersom jag gillar Martinas sätt att skriva så kan jag absolut tipsa om denna feelgoodroman. Jag ska gladeligen ge bort den till den första i min närhet som vill ha den.



Det följer även med ett trevligt prenumerationserbjudande där man kan välja bland lockande premier, så jag kommer nog att ha svårt att hålla mig från att gå från lösnummerköpare till prenumerant.

Nu är det full fart mot helgen med hostmedicin och honung i högsta hugg! KRAM

Bild: privat

Kommentarer :

#1: House of Jammi - blogg och webshop

Två bra tips på en gång! Jag har varken läst Martina Haag eller uppmärksammat Plazas jubileum. Det är väl bara att ge sig ut på stan och shoppa då...

skriven
#2: Carina - inspirera

Jag har också köpt jubileumsnumret och ser fram emot en skön stund uppkrupen i soffan...

Ha en härlig helg och hoppas förkylningen släpper greppet!

Kramen.

skriven
#3: HUSnrNIO

Jag har inte köpt men det SKA jag försöka komma ihåg vid morgondagens tur till affären! Ha en trevlig helg.

skriven
#4: pysseliten

boken var super läste den när vi var i väg nu på sem

Så enkel och vanlig .Ha en bra helg 1

skriven
#5: sofie

Ja, det var verkligen mycket inspirerande läsning i det numret :) Har inte läst den där boken så det ska jag ta och göra.



Fortsatt trevlig helg!

skriven

Kommentera inlägget här :