Om jag hade ett sminkbord...

Hemma i mitt flickrum hade jag redan som 9-åring (tror jag det var) en spegelvägg. På den spegelväggen fanns en glashylla och under hyllan hade jag antingen en pall eller ett litet bord. Några läppstift, nagellack, ögonskuggor och en massa hårgrejer stod alltid framme och jag gillade att fixa och ordna på mitt lilla sminkbord. På senare tid har jag börjat längta efter ett sminkbord igen och det skulle helst stå i sovrummet. Problemet är bara att sovrummet inte alls rymmer något sådant så risken är att jag får fortsätta drömma länge till. Om jag hade ett sminkbord har Lagerhaus några produkter jag skulle vilja ha till det.


Denna fina bordsspegel kostar endast 49 kr.
För att det inte skulle bli för rörigt skulle jag förvara mitt smink i en söt sminkväska för 49 kr.

Eftersom vi har lite golvkallt skulle jag stoppa in fötterna i dessa mysiga tofflor för att inte frysa. De kostar 89 kr paret. Nästan, men bara nästan är jag villig att offra ett par garderober i vårt sovrum för att få sitta fint om morgnarna. Annars fungerar det rätt okej att fixa sig stående framför spegeln i badrummet också...

Pressbilder från Lagerhaus.se som ingår i serien Alice in Wonderland 2 och finns på Lagerhaus nu.

Kommentarer :

#1: Jenni

Ett sminkbord är något jag också drömer om, ett gammalt sådant skulle jag vilja ha.

Fin blogg.

skriven
#2: Jenni

Ett sminkbord är något jag också drömer om, ett gammalt sådant skulle jag vilja ha.

Fin blogg.

skriven
#3: Carro

Kan du rymma en liten hylla och en vägghängd spegel, kanske? Inte lika lyxigt som ett helt sminkbord, men ett bra substitut! :) Kram och trevlig helg!

skriven
#4: Annas inspiration

Det är något jag också skulle vilja ha :-)



Mysig fredag

KRAM

skriven
#5: Emma

Har aldrig haft sminkbord som liten, vet inte varför men jag vart nog inte så intresserad, bonnatös va jag:) Men skulle mer än gärna ha ett nu och du visar ju supersnygga saker:) Ha en bra helg, kram emma

skriven
#6: Anna

haha söta tofflor :D

skriven
#7: Sandra | Inspirera Mera

Tack för tipst, den spegeln ska jag kolla in!

skriven

Kommentera inlägget här :