Oddbirds i vår soffa

Som jag skrev i ett tidigare inlägg kom jag hem med en knallgul påse från Hemtex i torsdags. I påsen fanns en av Oddbirds läckra kuddar som de designat i samarbete med redan nämnda företag. Här kan du se alla snygga produkter som finns ute i butik nu.





Vardagsrummet har fått sig ännu lite mer höstpiff i form av prydnadspumpor från Village.





Vi tänkte avsluta vår söndag på ett bekvämt sätt och besöka en viss snabbmatsrestaurang för middag. Det känns som om vi kan vara värda det efter att ha arbetat här hemma hela dagen. I alla fall intalar jag mig det...

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Snusans inredningsblogg

Åh såå snygg! Passar ju perfekt där i soffan. Stod och suktade efter oddbirds kuddar på mässan igår... Vill ha!

skriven
#2: Linas

Vad bra kudden passade där! Snygg :)

skriven
#3: Carina - inspirera

Visst är det kul att höstpiffa! Det behövs inte så mycket för att det ska bli en stor förändring...

Kudden är supersnygg!

Kramen.

skriven
#4: HUSnrNIO

Snyggt snyggt! Snabbmat på söndag ju mer en regel än undtantag. Iaf hos oss. Ha en trevlig måndagkväll.

skriven
#5: House of Jammi - blogg och webshop

Den passar ju perfekt där! Vilken fin kudde.

skriven
#6: Sandra | Inspirera Mera

Härlig kudde du har köpt! Den har jag gått och klämt på.

skriven
#7: Johanna

Jättefina, har också sneglat på kuddarna på Hemtex men än så länge har det inte blivit något köp. :)

skriven
#8: Malin

Oddbirds har så mycket fint! Kudden gillas supermycket!

skriven
#9: Tina // Peppar & Vanilj

Ja alltså den kudden är snygg!!! Jag är väldigt sugen på att klicka hem ett par av de randiga grå kuddfodralen med de olikfärgade knapparna....



K R a M // t i n a



ps. tack för de rara orden om vårt sovrum =)

skriven
#10: jenny

Supersnygg kudde du införskaffat. Stod och klämde och kände på dom för nån dag sen. Mycket fint från oddbirds hade de.

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :