Ljus tillvaro

Denna vecka har varit fullmatad och hur jag mått har både gått upp och ner. Veckan började med goda nyheter som resulterade i en fin blombukett från maken.



I början av veckan blev jag också väldigt hes och det är jobbigt främst med tanke på att jag är lärare och behöver höras i klassrummet... Tröttheten dominerade mina kvällar och jag har inte haft den ork jag skulle ha behövt. Det är något magiskt med fredagar, för i morse när jag vaknade kändes hesheten och halsontet bättre :-) Fredagsmyset är i full gång och det betyder något gott att äta och en massa tända ljus.



I morgon fortsätter firandet av Ebbas treårsdag, även om den rätta dagen är på måndag. Närmsta familjen bor en bra bit bort och då är helgen det enda alternativet för firande. Vi passar på att låta min mamma, plastpappa och lillasyster agera barnvakter i morgon kväll eftersom vårt bostadsområde då upprepar fjolårets succé och har en höstfest för oss vuxna. Det ser vi fram emot massor! Jag önskar er alla en härlig helg!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Carina - inspirera

Vad härligt att du mår bättre! Hoppas alla festligheter blir bra i helgen...

Kramen.

skriven
#2: gella

Visste inte att du var lärare -intressant! Eftersom jag själv pluggar till det... :)

skriven
#3: Monika

Mumma med fina blommor som överraskning !

Ha en trevlig fest

monika

skriven
#4: DAHLARNA

Blir ju nyfiken på vad det var för goda nyheter som resluterade i en så fin bukett. Hoppas att ni hade en riktigt trevlig höstfest & treårskalas. KRAMISAR

skriven
#5: HUSnrNIO

GRATTIS till Ebba=) Ha en fin måndag.

skriven
#6: jenny

Det lät som att ni hade en fullspäckad & rolig helg. Skönt att du känner dig bättre och grattis till stora tjejen:-)

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :