Hemtex + Oddbirds

Host host... det är en hostig tillvaro för mig just nu. Hesheten har gått över till förkylning och hosta, men någon feber har jag inte. Att jag varit så hängig har gjort att bloggaktiviteten inte har varit stor, men nu hoppas jag på bättre tider.

I dag var jag på kurs och på vägen hem gick jag förbi på Hemtex för att kika på produkterna från Oddbirds. Det finns charmiga kuddfodral, stora kuddar i klara starka färger, sängkläder, plädar och mattor. Jag hade ju glädjen att få en presentation vid Oddbirds monter på Formex och nu känner jag ett sug efter ännu mer härlig design från dem. En glad påse rikare är jag nu hemma igen och om jag får tid och ork i kväll ska den packas upp och sen blir det att "hösta" till vardagsrummet ytterligare.

Kram på er!



Bild: privat

Kommentarer :

#1: Carina - inspirera

Inget kul med förkylning...desstå roligare att "boa" in sig i hösten...

Jag gillar mycket av Hemtex nya sortiment!

Kramen.

skriven
#2: af nord

Åh vad spännande! Tycker det är klockrent att de samarbetar med Odd birds. Krya på dig nu och hoppas att du blir riktigt frisk snart.

KRam

Helena

skriven
#3: Monika

Åh där såg jag en läcker kudde sticka upp ur kassen !

Ha en fin helg och krya på dig

Monika

skriven

Kommentera inlägget här :