Fredagslyx

Fredagsmys i all ära, men i kväll byter jag ut det mot fredagslyx. Salongen där jag brukar klippa mig har öppet till 20:00 på vardagar, så därför passade jag på att boka in en tid för klippning och färgning i kväll. För mig är det lyx att få bli ompysslad och fin i håret, vilket jag vet att min frisör Mia alltid fixar. Sen hinner jag hem till familjen lagom till Idol och då får jag ju förresten min dos av fredagsmys också. Det bästa av två världar :-)



Halloween brukar vi inte göra någon stor grej av hemma hos oss, men fina dekorationspumpor har jag gärna framme. Ha en riktigt skön helg! KRAM

Kommentarer :

#1: HUSnrNIO!

Vilken härlig start på helgen att bli ompysslad och fin! Ha en trevlig kväll.

skriven
#2: freakyghost - miranda ^^

Hej! Jag älskar ditt inlägg! ^^ vad gör du för nåt?

skriven
#3: Carina - inspirera

Låter som helt underbart lyx! Fredag är en bra dag!

Bloggsida.se har problem och det är väldans irriterande att inte kunna blogga som man vill...hoppas det har ordnat sig i helgen!

Ha en underbar helg.

Kramen.

skriven
#4: Mari

Hallojsan!! Tittar in som jag brukar...tro inte att jag övergivit allt va bloggar heter för att jag inte bloggar själv...nädå..smyger i kulisserna minsann...Måste ju se va ni hittar på o om ni sköter ER!!



KRAMAR!!

skriven

Kommentera inlägget här :