Det blir en vit jul

Jag vet inte om ni kommer ihåg att jag de senaste åren velat ha en vit plastgran till jul. Tyvärr har jag alltid varit för sent ute och inte fått tag på någon, så i går när jag fick syn på en köpte jag med mig den hem direkt. Det känns tryggt att veta att det garanterat blir en vit jul hemma hos oss i år!



Även om jag längtar efter att ta fram granen ur sin förpackning får den vänta nere i förrådet ett tag till. När det väl är dags att pynta kommer den att kläs i silvriga kulor. Snön som ligger kvar på marken bidrar verkligen till att jullängtan blir allt större, eller hur känner du? Hoppas du haft en fin start på veckan!

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Jenny

Ja jag längtar jag med även om snön är borta här igen. Men det är nog naturligt när mörkret smyger sig på.

Ska bli skoj att se er gran till jul - för visst visar du den? :-)

Kom gärna och var med i utlottning hos mig förresten!



Kram Jenny

skriven
#2: Jemps

Grattis till vita granen vännen och det kommer bli jättefint! Kram!

skriven
#3: Sofie

Läckert med en vit gran, ska bli spännande sen närmare jul att se hur den ser ut :) Blir säker väldans tjusigt.



Kram, Sofie

skriven
#4: J

oh, var köpte du den?? Jag vill me ha!! :D

skriven
#5: Anonym

okej, tack för svaret :D

skriven

Kommentera inlägget här :