Utmaning



Lisa har utmanat mig med en award och när jag blir utmanad vill jag såklart utföra uppdraget, som denna gång är att berätta sju saker om mig själv.

1. Jag fyller 30 år om exakt 25 dagar och även om jag ser fram emot att fylla år och att få fira med nära och kära har jag lite åldersnoja.
2. Emellanåt är jag nog vad man skulle kalla hypokondriker.
3. Jag har varit med om två läskiga bilincidenter i mitt liv. Första gången var en krock som 17-årig passagerare och den andra var en läskig avåkning i vinterväglag när jag pendlade 24 mil om dagen.
4. Har noll bollkänsla, men tack och lov verkar min äldsta dotter ha ärvt sin fars känsla för bollspel och visar en härlig insats på innebandyplanen varje söndag. Innebandymamma kan jag gärna tänka mig att bli, som kompensation för mina egna brister.
5. En gång för länge sedan, i början av min karriär som språklärare, började jag skratta åt en elev som läste tyska på det mest komiska vis jag hört. Big NO NO att göra så, men han bjöd på sig själv och jag kunde inte hålla mig.
6. Sedan början av oktober har jag inte ätit en endaste godis, men jag planerar att börja om på min födelsedag.
7. Precis som Lisa kan jag erkänna att jag aldrig bytt ett endaste däck på en bil.

Sju personer ska nu få denna utmanande award och de personerna blir af Nord, Hanna, Linda, Ulrika, Alexandra, Sofie och fru Sätterlund.

Nu ser jag fram emot kvällens avsnitt av "Så mycket bättre" som är ett av mina favoritprogram just nu. Ha en skön lördagkväll!

Kommentarer :

#1: ylwawiie

Kan inte jag få följa med er & titta på när Emmy spelar någon gång? :)

skriven
#2: Jenny

Åh vilken rolig läsning :-)

Hoppas du har en bra helg så här långt.



Kram Jenny

skriven
#3: Sofie

Kul att läsa om dig :) Jag ska självklart anta utmaningen!



Kram på dig!

skriven
#4: af nord

Tack! Så otroligt glad jag blir!

KRam

Helena

skriven

Kommentera inlägget här :